fredag 25. mars 2011

Null - heltent på 3 sekunder

Jeg har en voldsom appetitt for sex. Faktisk så stor at det går utover forholdene jeg er i. Mine tanker er fokusert på sex fra jeg våkner til jeg legger meg. Jeg går konstant rundt og fantaserer. Det trenger ikke nødvendigvis være den penetrerende sexdelen jeg tenker på. Det kan være at jeg på morgen står og kler på meg, å fantasere om at han kommer inn, legger meg ned på sengen og beføler meg, kanskje gir meg en rask fingrejobb. Eller jeg kan stå og lage mat mens jeg fantaserer om at han kommer bort å lar leppene leke nedover halsen min. Jeg tenner utrolig fort, og av ting andre kanskje ikke tenker over. Når jeg hører folk sier "men jeg tenner liksom ikke. Er bare ikke kåt", så klarer jeg ikke forstå det. Det er jo noe rundt oss som kan gjøre oss kåte hele tiden.

Noen eksempler:
Vi sitter å spiser den daglige middagen over et således vanlig hverdagssus, med unger som ikke vil spise grønnsakene sine og maten som er halvbrendt pga den håpløse kokka. Alt er slik en hverdag alltid er. Litt grå og stressende pga plikter og jobb som må unnagjøres, men god nok til at vi alle har det bra. Jeg ser opp på mannen på andre siden av bordet og legger med engang merke til øynene hans. Intense smilende øyne som ser lurt på meg idet han sier "sant mamma er snill som lager mat til oss?" Unga nikker høflig mens de fortsetter å pirke urolig i den brente maten, mens han fremdeles har blikket festet i meg og setter igang nysgjerrigheten min. Hva tenker han på? Kanskje har han ett bilde av oss nakne i tankene? Kanskje avkler han meg? PANG - *tent*.

Mr. Hunk er også veldig flink til å få i seg nok væske, og henter seg stadig ett glass iskaldt vann. Å der kommer han, men ett doggende kaldt glass i hånda og ett par dråper rennende ned over fingerne. Må tro hva annet han kunne brukt de fingerne til? PANG - *tent*

Eller når han ligger halvdaffende på sofaen oppslukt i ei bok, med åpen kroppsholdning og avslappet facade. Helt åpen for berøring og utforsking. Du vet det bare er å kneppe opp buksa hans, forsyne seg av godsakene, og vite at han vil elske hvert sekund av det. PANG - *tent*

Eller når jeg skal møte han ute. Se han komme mot meg med rak rygg og stolt holdning. Se selvtillitten hans lyse. En selvsikker man i sengen er jo uovervinnelig deilig. PANG - *tent*

Og synet av han når han tar ut av oppvaskmaskinen. Bøyer seg ned, lener seg over, retter seg opp, strekker seg. Kroppen hans som snus og vendes i forskjellige vinkler mens genseren hans sklir litt opp og jeg får et glimt av den sterke korsryggen hans eller den stramme magen. PANG - *tent*

Og når han kom hjem etter trening eller en joggetur, fremdeles svett og deilig når han river av seg klærne. Svettedråpene over brystkassa som reiser og senker seg i takt med pusten hans. PANG - *tent*

For ikke å snakke om å se han i dusjen. Sniktitte på han der han står halvinnsåpet av skummende godlukt og med rufsete vått hår. Totalt blottet med vannet rennende ned langs kroppen. PANG - *tent*

Og når han kommer inn døra med matvarer til meg i den ene armen, og en sovende unge han har hentet i barnehagen på den andre. Bærende på så mye at musklene i armene hans popper og med et omtenksomt smil om ansiktet for den sovende engelen på skuleren hans. Da er ikke den hunky mannen bare sexy, men han er en godhjertet far også. PANG - *tent*

Og når han kommer bort til meg ved kjøkkenbenken bare for å gi meg et kompliment. Legger hendene om midjen min og hvisker meg i øret "du er fin". Åååå, han liker meg slik jeg står nå. Lurer på hva han ville sagt om jeg bare tok av meg den toppen her? PANG - *tent*

Eller når han har lagt seg og jeg skal snike meg inn ved siden av han, og møter synet av rompa hans i nattelyset. Den runde perfekte kjendisrompa jeg aldri går lei av å klå på. PANG - *tent*

Det skal ikke så mye til om man har hodet på rett sted. Dette er jo bare småting i hjemmet, og det er flere til der de kom fra. Tenk da hvordan det er utenfor hjemmets dører. De hotte mannebeista som løfter vekter på treningssenteret, den kjekke karen som blunker til deg i det du går inn døra på butikken, eller han sjarmisen som kommer bort å slenger av en artig kommentar. Alle har de med seg hver sin seksuelle tiltrekning. Om man tenker seg om, har man fristelser over alt. De kommer i forskjellige former og i forskjellig grad, men de er der, hele tiden. Så hvordan kan man holde igjen på kåtheten? Vi er jo skapt med ferdig innstilling om å tiltrekkes andre. Det ligger i vår natur. Så for dere som har gjemt lystene bak hverdagsliv og vaner, se dere om. Mannen i stua di har masse å by på. La deg tenne av han. Livet er en eneste stor sexy verden. Enjoy!

+Afrodite+

2 kommentarer:

  1. Nydelig innlegg! Føler jeg på nytt kan forelske meg i verdenen rundt meg og ikke minst min mann! :D

    SvarSlett
  2. PrøveMamma: Så bra! Man har lett for å komme inn i vaner og hverdagsstess, da er det ikke like lett å la seg friste av verden, man ser den liksom ikke.

    SvarSlett