torsdag 3. mars 2011

Hva er det med make-up-sex?

Jeg trodde jeg hatet make-up-sex. Jeg trodde jeg er en av de få som ikke blir kåt av å krangle. Jeg kan sette pris på en god krangel, så lenge det er mulig å komme fram til noe til slutt. Men det er nok ikke så ofte tilfellet.

Jeg hadde kranglet med Charming. Jeg hadde lagt meg sint. Og lei meg. Og oppgitt. Så oppgitt at det grenset til apatisk. Sex fantes ikke i mine tanker i det hele tatt. -Og det er virkelig spesielt. Rett og slett unormalt.

Jeg sovnet tørr som en klut glemt bak sofaen. Og sint. Fy faen så sint. Charming sutret i bakgrunnen. Jeg regnet på timer. Sovner jeg nå så får jeg ... timer før jeg må opp igjen. Best å sovne. Fort. Hold kjeft, Charming. Hold kjeft, hold kjeft, hold kjeft!

Så våkner jeg på morgenen. Naturligvis av en liten gutt som er våken allerede klokken 6. Det er i tidligste laget for min personlige rytme. -Som ikke egentlig starter før i 9-10-tiden... Han er imidlertid ferdig med å kose i 7-tiden og løper ut til storebrødrene som begynner å våkne fra dvalen sin. De er mye mer spennende enn manna uansett. -Særlig om morgenen.

Jeg ligger på siden og lukker øynene. Sove kan jeg ikke, for jeg må opp om få minutter. Men jeg trenger bare å lukke øynene bittelitt. Så kjenner jeg en hånd mellom lårene. Charming er våken. Og han visst kåt. Jeg sukker inni meg. Vi kranglet i går. Jeg er mindre kåt enn en bille i paringstiden. Men det føles faktisk ganske godt at han tar på meg...

Hånden ligger mellom lårene og beveger seg opp mot rumpa og musa. Argh....han skal kjenne om jeg er våt. Jeg sukker igjen. Han kommer til å bli skuffa. Godt jeg må opp om et par minutter. Det kan jeg bruke som unnskyldning. Æsj. Sex. Ikke nå! Men jeg ligger stille en liten stund til bare. Det er faktisk godt å kjenne at han fikler litt.

Det surkler når han tar på meg. Surkler. Tørr? Jeg er har et atlanterhav mellom bena! Hvor kom det fra?

Han puster tungt. Jeg kjenner pikken hans mellom låra mine nå. Stiv og hard. Klar. Like klar som meg. Eller ihvertfall kroppen min. Jeg henger visst ikke med. Er jeg kåt? Føles ikke dette litt godt? Faktisk...det føles fantastisk. Jeg ligger likevel helt stille. Hodet henger ikke med på hva kroppen min vil enda.

Han trenger inn i meg.
-For en gangs skyld, Isis. Husker du at du sa det der om å være så kåt at man bare MÅ ha? Sånn er jeg nå!
Jeg sperrer opp øynene. What? Er HAN kåt? Sånn på skikkelig. Ikke bare at han har lyst på sex og er tent nok til å gjennomføre, men han er kåt...fylt av begjær...han er faktisk KÅT! Han er ALDRI så kåt at han bare MÅ ha...han sa han ikke visste hvordan det føltes.

Han glir inn. Det kjennes...overraskende godt. Som om jeg har ventet hele natten. Kroppen min har visst ventet lenge på dette. Han gir meg noen støt, før han drar meg opp på seg. Minsten kommer inn for å se hvor det blir av oss. Han hopper opp i senga vår med et kjempeglis. Vi ligger ved siden av hverandre med et anstrengt blikk og påtatt smil.
- Neimen? Skal ikke du være med guttene, da? De venter på deg, vettu! Gå ut på kjøkkenet til brødrene dine! Det blir kuuult.
Han går litt nølende. Skjønner at det er noe på gang og blir stående i døråpningen. Han stirrer på oss. Venter. Vi oppmuntrer ivrig.
- Er du ikke sulten, da? Gutta ordner seg mat vettu. Hvis du løper ut, så får du sikkert en brødskive av dem!
Han blir stående enda litt. Jeg hører Charming gnisser tenner av frustrasjon. Men han smiler og er myk i stemmen likevel. Minsten går ikke. Han er en lur liten unge. Lar seg ikke lure så lett. Hva er det vi prøver å få ham til å gå glipp av nå?

Jeg reiser meg fra sengen og finner morgenkåpen min.
- Møt meg på badet
Jeg hvisker til Charming før jeg smiler mykt til Minsten, tar han i hånda og løper ut på kjøkkenet med ham. Han gliser til meg. Glad for at jeg ville være med. Guttene er igang med å smøre seg frokost. jeg spør om de ikke har lyst til å smøre en skive til Minsten mens jeg går på badet en tur? Joda, det er greit.

Jeg henger fra meg badekåpa på en knagg. Legger hendene mot veggen og strutter rumpa. Jeg venter. Venter på Charming. Døra åpner seg. Charming kommer inn. Han har kledd av seg i gangen. Pikken står. Han styrer den rett mot målet. Der står vi som to kaniner i et par minutter. Ingen tid til å virkelig kose nå. Gutta venter. Men et kjapt knull er det alltids tid til. Han kommer. Det lukter sæd og safter. Det lukter sex. Jeg ser lurt på ham før jeg hopper i dusjen. Jeg er i et sånt fantastisk humør! Jeg pleier aldri å være så våken på morgenen som nå. Jeg vet jeg stråler. Jeg nynner mens jeg vasker håret og skyller vekk sædrester.

Åh, for en fantastisk morgen. Kranglet vi i går? Nei. Det kan jeg ikke huske. Var jeg sint? Nei, det kan ikke stemme. Sinne er liksom så fjernt fra den herlige følelsen jeg har i dag! Morgenknull er best. Jeg nynner mens jeg tørker håret. Og vet at jeg vil bli minnet på knullet gjennom hele dagen, ettersom sæden sakte renner ut av meg igjen. Det gjør meg ingenting. Jeg gleder meg. Til neste krangel? Nei, jeg vet ikke. Jeg vil ikke krangle. Men jeg vil visst ha make-up-sex.

Hvordan oppfører kroppen din seg etter en krangel?

--Isis--

1 kommentar:

  1. nydelig hendelse :) Modig mann som tørr klå dagen etter du har lagt deg sint. Han kunne rissikert en albue i ribbeina :P Haha. Men han visste vel at om han først fikk deg villig, ville nok aggrisjonen din bli mer difus. Smart mann ;) haha

    Kroppen min reagerer litt på samme måte. Jeg blir ekstremt lysten på sex, men jeg er slik i forhold til alle følelser. Jeg takler følelser med sex. Kommer et innlegg om det senere :)

    SvarSlett