onsdag 23. mars 2011

Oral glede av å gi

Har du noen gang tenkt over hvor følsomme leppene dine er? Hvor godt det føles når de får litt oppmerksomhet, eller hvor godt det føles når de får gi oppmerksomhet. Å kunne føle seg frem ved å la leppene og tunga danse over den velsmakende kroppen du deler seng med. Å kjenne varmen fra huden hans mot ansiktet mens du fukter leppene, før du legger de godt over den heldige kroppsdelen og smaker godt med tunga.

Han lå på ryggen ved siden av meg.  Den nakne kroppen hans blottet for mine øyne å nyte. Et syn så fristende og deilig at hendene mine ikke kunne styre unna. Måtte bare føle den myke huden hans, de herlige formene fra den veltrente kroppen rullende under håndflatene mine. Han var varm, og liksom myk over magen, før det ble hardere og hardere oppover, over musklene i brystkassa hans. Brystkassa er brei og former seg som en bue før den rundes av, av to runde sterke skuldre. Skuldrene hans passer perfekt inni mine nesten utflatede hender, så sterke at musklene hans tones perfekt over i en brei og kraftig nakke. Hånden min fløt over huden hans som skøyter på is, før jeg tok tak rundt nakkemusklene hans og skøv fingerne opp gjennom det tykke håret hans. Jeg lente meg mot han og trakk pusten godt inn gjennom nesen idet jeg gjemte ansiktet i nakken hans, og dro han lett i håret. Han lukter så godt. En liksom rund og myk duft av ren og velstelt mann, kombinert med varm hud og erotisk atmosfære. Berusende. Jeg la leppene inntil halsen hans og kysset han forsiktig. Kun som ett lite forsmakskyss. Jeg satt meg overskrevs over han, svaiet ryggen og la leppene ned på brystkassa hans, før jeg lot leppene og tunga mi leke seg nedover huden hans. Smaken av han gjør meg lysten, og jeg blir pirret av den kilende fornemmelsen av huden hans mot leppene mine. Hånden min glir ned langs utsiden av låret hans og oppover tilbake på innsiden. Huden hans er enda mykere her, glatt og god å berøre. Jeg fortsetter å kysse han nedover magen mens hendene mine beføler han rolig. Tanken på at den pulserende pikken hans er like ved siden av leppene mine frister, men likevel lar jeg tunga gli forbi den. Jeg kjenner lukten av kåt Mr. Hunk og kjenner fitteleppene mine hovne av kåthet. Jeg prøver å holde igjen, prøver å hindre meg selv i å putte han i munnen, men før jeg får kontroll over lystene mine vrir Mr. Hunk seg sånn deilig og jeg klarer ikke lenger la vær.

Jeg tar tak i kuken hans. Den er stor. Ikke slik stor som jenter ofte later som at den er i hensyn til sin kjære. Nei, denne er virkelig stor. Den føles tung i hånden min, er rett av form og har et kukhode perfekt formet i forhold til den lange stammen. Jeg lar tunga føre nedover strengen og leppene omslynge pikkhodet.
- Aaaah!
Han presser hofta opp i en rolig jokkende bevegelse og jeg vet han vil ha mer, så jeg gjentar det igjen. Leppene mine er våte og jeg fukter hele stammen hans med spyttet idet jeg surkler meg ned på han. Mellom leppene mine kjenner jeg blodårene hans fylle pikken hans enda fullere. Det pulserer deilig og pikken hans vokser enda litt til i munn min. Jeg må gape høyere, trekker meg opp til kanten av hodet og skyver meg ned igjen, fortsatt i rolige bevegelser. Slik jobber jeg med han en stund før jeg drar meg helt av og vender oppmerksomheten til ballene hans. Pungen hans er ikke for stor, og ballene inni er av en fin munnfull størrelse. Jeg suger den ene inn i munnen, ruller tunga rundt den, og går videre til den andre. Det er deilig å få smake på hele han. Jeg vender tilbake til skaftet og drar tunga godt oppover fra rota og helt opp til hode, der jeg igjen legger leppene godt over han. Leppene mine bretter seg utover og jeg koser meg med han som om han var en kjærlighet på pinne, før jeg strammer leppene igjen og sklir opp og ned skaftet hans i raskt tempo.
- Mmmm.
Han nyter det og jokker mot bevegelsene mine. Jeg holder hånden nederst ved rota og lar den hjelpe til i bevegelsene. Det går raskere, han blir mer ivrig og støter meg hardt bak i halsen. Jeg liker å kjenne at han koser seg. Han legger en hånd på midjen min og jeg flytter meg nærmere han for å gjøre kroppen min mer tilgjengelig. Han drar hånden oppover låret mitt og opp langs siden på fitteleppa mi, før han lar hånda gli ned langs rompesprekken min, over analen og langt inn i musa mi. Det er deilig. Han drar meg enda mer til seg og jeg skrever over han og med fitta møter jeg en bløt tunge. Han drar den ned fra klitoris og opp i meg. Følelesene i underlivet får meg til å dirre så jeg runker han litt mens jeg nyter måten han tilfredsstiller meg på. Jeg må konsentrere meg skikkelig for å klare fortsette å suge, så jeg summer meg litt før jeg igjen gaper over han og presser med ned skaftet hans. Nå har hverken han eller jeg tid til kos, så jeg setter opp tempoet med engang og jobber han grunndig inn mot orgasme.
- Jeg kommer!
Jeg trer meg enda lenger ned på han, helt ned til rota, og jeg kjenner han spruter langt bak i halsen min. Drar meg opp igjen og gjentar. Smaken av han er søt og litt matt, god. Jeg suger den helt ren før jeg igjen kjenner tunga hans opp i meg. Han var ferdig, men ikke med meg. Jeg smiler for meg selv. Han legger tunga godt inntil klitoris og beveger hodet i bevegelser som via tunga hans sender nytelsesimpulser gjennom hele meg. Han holder en intens lek med herligheter i underlivet mitt, før hangradvis roer ned.

Vi ligger å bare smiler til hverandre. Kroppen min er fremdeles nummen etter behaget. Det var deilig, jeg elsker å bli slikka. Men likevel, denne gangen, var det enda deiligere å smake han. Å kjenne huden hans via leppene mine, å smake kuken hans i munn min. Noen dager er det bare det orale som gjelder.

Har dere oppevd noe slik? Man er kåt, men det man er mest kåt på er helt enkelt bare det å få gi nytelse.


+Afrodite+

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar