onsdag 30. mars 2011

Presentasjon: Fast gjestegudinne - VENUS

Jeg gleder meg til å presentere Venus, foreløpig fast gjest her på bloggen. (Men hvem vet, hvis forholdene ligger til rette for det, kanskje hun flytter inn permanent?) Venus er en kvinne jeg ikke kjenner personlig, men jeg har lest en del av de tankene hun har lyst til å dele - og jeg må si jeg liker henne. Jeg skal ikke si så mye mer, men la henne få presentere seg selv. Så får innleggene snakke for seg selv, og gjøre dere fri til å gjøre opp deres egen mening.

--Isis--
______________________________
Venus

...var i romersk mytologi gudinnen for kjærlighet, fruktbarhet og skjønnhet. Hun var opprinnelig en vårgudinne, og senere kjærlighetsgudinne. Hun var kvinneskjønnhetens og den spirende naturs gudinne, og ble identifisert med den greske mytologiens Afrodite.

Jeg er da Venus. Litt yngre enn de to andre flotte Gudinnene, men i likhet med dem så prøver jeg å holde styr på de forskjellige rollene livet har tildelt meg. Jeg er mor til et barn, jeg er kjæreste og samboer med barnets far, jeg er kollega på en travel arbeidsplass hver dag, jeg er datter, barnebarn og familiemedlem i en liten familie, venninne til mange forskjellige typer venner er jeg også. Også var det denne husmorbiten da. Jeg er vel det også, selv om jeg kanskje ikke er den beste til akkurat den rollen..

Livet mitt føles litt A4 noen ganger,men vi må alle gjøre det beste ut av det vi har. Oppi alt dette prøver jeg også å ha et sexliv, og med dette kommer mange ulike opplevelser. Det dannes også en hel haug med tanker og følelser rundt alt som har med kropp, sex, familie og forhold. Disse opplevelsene og tankene om forskjellige temaer kommer jeg nå til å dele med dere fremover.


♥Venus
 

2 kommentarer: