mandag 24. januar 2011

Svett, fornøyd og alene

Jeg sitter alene i en mørk stue. Dagen har vært hektisk med syke barn og stress, men nå er kvelden her. Den avslappende kvelden man venter på helt fra man står opp. Voksentid, MIN tid. Den behagelige roen, stemningen fra de dempede lysene og magien fra bakgrunnsmusikken. Man får tid til å tenke, tid til å føle, tid til å gjøre.. ingenting. Det føles godt og vondt på engang. Godt fordi jeg kan gjøre som jeg vil, men vondt fordi jeg ikke kan gjøre som jeg vil. Det eneste jeg har lyst til er å kjenne den myke men muskuløse kroppen hans inntil meg. Høre pusten hans, kjenne varmen hans, bli pirret opp av berøringene hans, smake leppene hans og la meg tilfredstille av lystene hans. Men han er jo ikke her. Han bor ikke her lenger. Han hører ikke til her, jeg bare forestiller meg at han gjør det. Jeg må på avvenning. Må lære meg å tilfredstille meg selv, le i eget selskap og nyte stillheten og den store soveplassen.

Det kiler i underlivet av spenningen i kroppen. Jeg er kåt. Kåt og alene.. Hva liker egentlig JEG? Hva kan jeg gjøre for å få meg selv svett og smilende i sengen etter en sprengende orgasme? Hvordan kan jeg ta med meg selv opp i stjernene?

Nysgjerrigheten og kåtheten førte meg inn på noen filmer på nettet. Det er godt å se på, men tenner meg ikke sånn akutt. Kjenner bare det begynner å sive litt og litt nedentil. Det føles fristende. Jeg går på badet, steller meg for natten og gjør meg klar for sengen, men jeg er ikke tilfredsstilt. jeg må ordne meg selv. Prøve meg frem. Jeg åpner moroskuffen og tar ut en stor lilla vibratordildo og legger meg overskrevs på sengen. Fingrene mine glir over den dryppende musa mi. Det er glatt og mykt og ta på. Jeg legger peke-og langefinger på klitoris og lager sirkler over den. Først rolig, så raskt. Det er så godt at hånden min øker farten nesten uten at jeg selv styrer det. Herlig.. Det kiler, prikker og dirrer inni meg, musa mi spenner seg og jeg spruter. Først en gang, så igjen, og igjen, og igjen.. Det stopper ikke, bare fortsetter i pulserende mellomrom. Hånden min er søkkvåt, men jeg klarer ikke stoppe. Det føles så vidunderlig. Jeg stønner for meg selv og virkelig nyter hver eneste lille følelse i underlivet. Å herregud!

Litt forfjamset over at jeg sprutet slik, legger jeg meg bakover for å endre stilling. Jeg er klar for å presentere min lilla venn inn i herligheten. Jeg trenger ikke glidemiddel, den vare sklir inn, dypt. Musklene mine spenner seg mens jeg støter kroppen mot hånden og dildoen. Jeg vil ha mer, jeg vil ha det hardere. Jeg ser for meg en mørk, deilig muskuløs mann stå over meg med blikket rett i meg. Jeg ser for meg skinnende hud fra svettedråpene på brystet hans. Jeg ser for meg bevegelsene hans idet han støter kukken inn og ut i meg. Jeg ser for meg sterke armer og hender på hoftene mine. Og fantasien bringer meg inn i en tåke av behag..

Jeg er svett, sliten og fornøyd. Jeg er tilfredstilt, og jeg gjorde det selv. Mine hender fikk meg til å sprute, flere ganger. Det var så mye at dyna hadde en stor gjennomvåt flekk. Noe jeg aldri har opplevd før. Den eneste gangen jeg har spruta var da jeg var 15 år og lekte med dusjen. Jeg forstod ikke hva det var og i skrekk for å ha tissa på meg, passet jeg på å aldri la det skje igjen. Hver gang jeg kjente den kilende følelsen, spente jeg meg og "låste det fast". Noen år etter, forstod jeg at det ikke var tiss, jeg hadde jo spruta, men har aldri klart å "låse meg opp igjen". Har ikke klart å slappe av nok til å sprute, og ikke til å få orgasme. Men nå, endelig, nå spruta jeg flere ganger, så kanskje en orgasme heller ikke er langt unna. Det føltes så godt at jeg måtte ringe Isis å fortelle alt sammen. Hun vet alt om meg, så ho ble like glad over at jeg endelig klarte det, og jublet med med meg over telefon. Jeg føler en verden har gjenåpnet seg for meg, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Men for nå, skal jeg skifte sengetrekk..

+Afrodite+

2 kommentarer:

  1. Dette er så hot. Lest innlegget flere ganger, like sexy hver gang.

    SvarSlett
  2. Høy og mørk: Det liker jeg å høre. Det var virkelig en hot opplevelse også!

    SvarSlett