mandag 17. januar 2011

Afrodite - en presentasjon

Dette blir stående som en presentasjon på egen side - men av praktiske hensyn blir det også lagt ut som et innlegg. Ønsk velkommen den mest sexy personen jeg kjenner: Afrodite. Også min aller beste venninne. Ei facinerende dame som bare må deles. Dere har fått en historie allerede i et tidligere innlegg. Gled dere til mer. -Det gjør jeg!

--Isis--
_______________________________________-

Grekernes gudinne for kjærlighet, skjønnhet og fruktbarhet, og hører sammen med asiatiske fruktbarhetsgudinner. Hun skjenker skjønnhet, hun er selv vidunderlig vakker og er tilsvarende etterstrebt. Også dødelige unner hun sin kjærlighet. Hennes allmakt i naturen symboliseres ved særlig fruktbare eller vakre dyr og blomster.



Ja, jeg er Afrodite. Jeg er ikke som andre. Jeg er ingen A4 dame med interesse for interiør og som har egenskaper på kjøkkenet. Isteden er jeg en gudinne med sex og kjærlighet på hjernen, og egenskaper basert på hvordan jeg bruker kroppen. Mine drømmer baserer seg på nærhet, dampene magi og kjærlighet, alle i kombinasjon med sexens fantastiske herligheter. Ingenting kan få mine sanser til å skjerpes mer, enn når jeg får nyte gleden av en annens kropp. Og jeg bærer en evig lengsel etter å få tilfredsstilt mine behov.

Ved siden av dette er jeg en omsorgsfull mor. En familiedame som gledes over barnetegninger, som trøster og veileder, kan flere barnesanger enn voksensanger, og oftere har barn på fanget enn en mann i senga.

Min historie er spennende. Mine opplevelser er mange. Jeg styres av følelser og overser all logikk om hjertet sier det er riktig. Jeg er omsorgsfull og har et stort hjerte, selv for de som ikke fortjener det. Min gave og min forbannelse er at jeg knytter meg lett. Danner bånd ut av en liten tråd. Lange tråder som til slutt ryker pga manglende fundament. Jeg må lære meg å bremse, men finner ikke riktig pedal. Jeg må lære meg å sette grenser, men tilgir for lett. Jeg er sterk, men sårbar. Jeg er negativ, men likevel ekstremt håpefull.

Jeg er en kombinasjon av uskyldig rolig joggebukse-mamma, en vill, sexy sexfantast, og en håpløs romantiker. Dette er mitt fristed. Her kan jeg skrive om alle mine tanker og fantasier.

+Afrodite+

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar