torsdag 13. januar 2011

Dette med planlegging...

Jeg nevnte i et annet innlegg at jeg følte jeg var nødt til å planlegge sex mye mer. Jeg hatet tanken, men jeg er motvillig enig med meg selv i å gi det et forsøk.

Vel nå har jeg prøvd og det funker jo fader ikke! *fruste*

Joda, jeg planlegger og greier, jeg. Setter av tid og alting. Men når det endelig nærmer seg den tiden vi er alene et par fattige timer om dagen og har mulighet til å gjennomføre sånt...vel, da er det ett eller annet som hindrer det.

Den minste ungen vil ikke sove.
Hele kvelden går med til å kose og trøste. Når ungen endelig sover er det ikke verken energi eller stemning for noe så trivielt som sex.

Leiligheten er så bomba at kvelden går med på å rydde.
Kombinasjon av hyperaktive unger og travel hverdag = all rydding skjer på kvelden. Sex med pipende barneleker og begrensede bevegelsesmuligheter er ikke spesielt erotisk. Men det er ikke desverre rydding heller.

Vi er barnevakt...
...og venter på de frie foreldrene til langt på natt med trøtte og sutrete unger som ikke engang er våre. Jeg har ikke noe imot å være barnevakt - jeg digger andres unger, men neste gang skal jeg sørge for å stadfeste tidspunkt for henting. Må understreke min forståelse for foreldrene, dog. Noen ganger er det så godt å ha en barnefri kveld at man sitter bare der og klynger seg til vinglasset eller filmen og stillheten og utsetter henting av barn i det lengste uten det minste hensyn til barnevakter. Det er bare så godt å legge fra seg ansvaret en time ekstra. Eller to. (Så lenge man vet at barna er trygge og ikke lider noen nød)

Det settes på TV-underholdning.
Man sitter som to anafabete, skadeskutte zombier til øya glir igjen. Sex høres bare ut som et fryktelig ork. Fytti helvete hvor TV er drepen på sexlivet! Mulig det burde forbys.

Du er trøtt og sliten
Hodet knurrer og gjespen kunne slukt hele hue ditt. Det eneste du fantaserer om er søvn.

Kjæresten er sliten
Endelig en kveld uten hindringer tenker man og hopper litt på stedet for å slippe ut litt av den sprengfylte energien. Du går igjennom alle forberedelser i hodet, dusjer og sjekker kroppen for kroppshår. Du går bort til kjæresten med stjerner i øya og sikkel munnviken, legger en hånd på skuldra hans bakfra mens den andre smyger seg nedover magen hans. Så snur han seg og du ser lidenskapelig rett inn i et par rødsprengte øyne som bare ser tomt tilbake på deg. Spikeren i kista er at kjæresten sier han er klar for sex, så lenge han slipper å gjøre noe. Bah.

Hva skal egentlig til for at alt skal funke?

Det skal sies at vi HAR hatt sex. Skikkelig bra sex også. Jeg kan sikkert fortelle senere. Men det var impulsivt og hadde ingenting med planlegging å gjøre. Ihvertfall ikke fra mine side...

--Iris--

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar