torsdag 6. januar 2011

Afrodites tanker

Jeg er Afrodite, en veldig god venninne av Isis. Vi hadde engang planer om å starte denne bloggen sammen, men desverre har ikke tiden strukket helt til for meg. Men nå er jeg klar, og forhåpentligvis vil dere se flere innlegg fra meg i tiden fremover.

Jeg er en ung mamma som ønsker å dele tanker, frustrasjon, stress, gleder, nytelser og opplevelser med dere. Både gamle erfaringer og nye hendelser jeg snubler oppi når jeg er på eventyr.., eller bare er hjemme i stua. Mitt liv er basert på hverdagsstress, søvnløse netter, morsgleder og frustrasjon, akkurat slik som så mange andre småbarnsmødre. I tillegg har jeg et ustoppelig behov for sex, noe som ikke er så lett å tilfredstille i et alenemorsliv. Her vil jeg derfor ta dere med inn i mine tanker..





+Afrodite+

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar