tirsdag 1. februar 2011

Og som belønning får du straff!

Så setter jeg meg opp. Tørker underleppa med håndbaken. Biter meg i leppa. Smiler. Jeg digger pikken din.

Nonchalant tar jeg på meg det tunge, uformelige plagget igjen. Setter meg i sofaen og trykker play. Lørdagen er ikke ferdig. Vi tok bare en pause. Han ser på meg. Det ligger et løfte i blikket. Jeg løfter den ene munnviken i et halvt smil. Lørdagen er ikke ferdig.

Vi ser på TV og sluker iskrem til langt på natt. Jeg venter på at han skal si han er trøtt. Hver sekund nå. Jeg kikker bort på han. Sovner du? Nei. Han er ikke engang rødsprengt i øynene. En farge som begynner å bli kronisk. Det er visst sånn det er for småbarnsforeldre. Men ikke i dag. Han ser ikke på meg. Han ser på det som foregår på TV.

Klokka blir mange. Så mange at jeg får dårlig samvittighet for å ha holdt ham oppe. Bare fordi jeg var skuffet. Fordi jeg sovnet. Han må jo være utslitt! Men han bare smiler mot meg mens vi pusser tenner og steller oss for kvelden. Han tenker på det som skjedde tidligere på kvelden. Jeg ser det på ham. Så jeg smiler lurt. Jeg vokser inni meg. Flinke lille pike. Du satt ham ut, du! Du var sexy. Har jeg noengang sett ham så kåt? Sjelden. Flinke lille pike.

Jeg er stolt av meg selv der jeg ligger i sengen. Charming legger seg ved siden av meg. Nei. Oppå meg? Jeg strekker fram munnen for et litt forvirret kyss. Han legger en hånd på hodet mitt og begynner å krafse meg i hodebunnen. Det er mitt desidert svakeste punkt. Han griper tak i en håndfull hår og lugger til. Hardere enn vanlig. Au! Hva i...? Han flytter hånden, griper rundt en ny hårtust og lugger. Han sprer bena mine og trenger inn i meg. Hey! Jeg er ikke kla....au!? Han lugger på nytt. Jeg kjenner at jeg skjelver lett i armene hans. Hva går det av Charming? Han holder grepet i håret mitt mens han kysser meg. På halsen. Biter meg i øreflippen. Hardere enn jeg liker. Jeg liker det. Hoftene mine vekkes til live. De får sitt eget liv og beveger seg forsiktig mot Charmings støt. Han biter meg på halsen. Jeg smelter i armene hans. Jeg gir opp. Jeg er hans. Trygg på at han vil gjøre meg godt. Trygg på at han vil være mann.

Han trekker seg ut og flipper meg rundt. Han. Flipper. Meg. Rundt. Uten å spørre! Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Han skyver hoftene mine mot seg og dytter pikken inn i meg. Holder hodet mitt oppe med en hånd i håret mitt mens han knuller meg. Hardt. Han dytter rumpa mi enda høyere opp. Svaier ryggen min enda mer. Jeg er redd jeg skal knekke ryggen. Jeg elsker det. Han løfter den ledige hånden og gir meg et klask. Vanligvis ville det fått meg til å ville sprute ut i latter. Klaps og ris har alltid falt meg helt unaturlig og utrolig latterlig. Og unødvendig vondt. Men ikke i dag. Det er ikke vondt. Det er opphissende.

Etter å ha knullet ryggen min krøllete, trekker han seg ut igjen, legger seg på ryggen og setter meg bestemt oppå pikken. Så tar han tak i hoftene mine og drar meg fram og tilbake.
- Knull meg så det renner av deg!
Jeg har lyst til å adlyde. Herregud, jeg har lyst! Hoftene mine beveger seg med sin egen vilje. Fram og tilbake. Pikken hans er stor. For stor. Jeg kjenner han er helt i bunn i meg. Jeg kjenner han flytter på ting inni meg. Jeg hører det! Det er vondt. Men jeg merker det ikke. Pikken hans presser mot g-punktet mitt. Det renner av meg. Det blir vått. Veldig vått. Det føles fantastisk. Det gjør vondt og det føles fantastisk. Jeg har ingen vilje. Jeg kommer.

Jeg er anpusten etter orgasmen, men han gir seg ikke. Lar meg ikke pause. Skyver hoftene mine fram og tilbake i alt det våte. Får meg til å ri ham. Drar en fot nærmere, slik at jeg må bruke lårene til å skumpe opp og ned. Øynene hans er intense. Nesten sinte. Men milde. Og kåte. Jeg kjenner at det bygger seg opp til en ny bølge. Han befaler meg å komme. Jeg hadde ikke kunne stanse det om jeg ville.

Jeg snur meg. Setter meg med ryggen til ansiktet hans. Pikken inni meg, ryggen bøyd bakover i en bue. Hendene hans på hoftene mine. Lårene mine svir. Jeg er sterk og utholdende, men det svir likevel. Det føles så godt å bli knullet denne veien. Jeg kjenner ham langt inni meg. Han fyller meg. Han presser på den fremre veggen. Det kjennes som om alle nervene er aktive. Så kommer han. Han klarer aldri holde seg lenge i denne stillingen. Det er heller ikke meningen.

Jeg legger meg ned ved siden av ham igjen.
- Hva har skjedd med deg? Hvor kommer dette fra?
- Når du ber meg om å bruke min gamle leilighet igjen, istedet for å sove her med deg...da fortjener du straff. Og belønning. For tidligere i kveld.

Dagen etter er jeg så mørbanket i ryggen at jeg klarer omtrent ikke stå. Jeg smiler lurt. Straff? Hva kan jeg gjøre for å fortjene straff neste gang?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar