mandag 14. februar 2011

Å flytte ut fra barnerommet

Vi har fått eget soverrom! Jeg og Charming sover på eget rom for første gang siden jeg var gravid med Minsten. Vi flyttet ut av vårt gamle soverrom, lot Minsten være igjen og puster nå friere i et rom på andre siden av leiligheten. Det er en fantastisk følelse. Det er så uvant å være alene, at da vi hadde sex første gangen, for å innvie rommet (og hverandre, etter nesten tre uker med blødninger) so to speak, så glemte vi å slå på lyset. Vi er så vant til å ha det av for å ikke forstyrre Minsten i senga si. Likevel...det lyset som kom inn gjennom vinduet (som var helt uten rullegardin!) var nok til at jeg faktisk kunne se mannen jeg hadde sex med. Å gud hvor han er fin! Sterke skuldre og armer, store maskuline hender...og et varmt smil. Jeg kjenner jeg blir helt varm og ivrig her jeg sitter.

Det er nå to netter siden. Vi hadde sex i går også. MED LYSET PÅ! Halleluja! Vi hadde sex sammen, men egentlig ikke så mye med hverandre...eller jeg vet ikke riktig hvordan jeg skal forklare det. Han begynte å runke. Jeg fikk beskjed om å fingre. En splitter ny dildovibrator og tre orgasmer senere kommer han over hele magen min. Så da kom jeg igjen. Jeg blir så kåt når jeg ser Charming runke! Det er helt vilt! Det er noe med blikket. Med fremtoningen. Det er så mandig. Jeg blir bare helt vill i nikkersen og fuktig i trusa og lett i hodet...

Og til morgenen i dag var vi i gang igjen! Helt barnefritt på rommet. Et helt kvarter til ungene måtte opp for å gjøres klar til skolen. Han dro seg oppå meg og stappet pikken inn og der lå jeg og humpet (under dyna...sånn heeeelt i tilfelle rottefelle) og koste meg. Bad han ikke bry seg så mye om min orgasme, ettersom jeg bruker år og dag på å komme om morgenen. Det hadde vi ikke tid til å vente på. Jeg synes det er digg likevel. Følelsen av å ha sex om morgenen er helt annerledes enn om kvelden. Det er mye mer følelse! Av en eller annen grunn kjenner jeg blant annet et helt annet press mot g-punktet, selv om stillingen er helt "vanlig". Sprøtt. Uansett. Der lå jeg og humpet og Charming lå å presset (litt jobb å få orgasme fort, vet dere) og vi stønnet og gryntet og smilte og var glade. Hey! Hele 15 minutter heeelt for oss selv! Det må jo feires!

Sa jeg 15 minutter? Make it 5. Skritt høres ute i gangen. Fuck, det er sikkert guttene som kommer for å vekke oss om morgenen. De gjør det for å vise at de er oppe og hopper og ikke trenger å vekkes. Stolte som haner til skryt fra ho mor. Fullt stress. Ligge flat, rulle av, sette på smil, roe pusten og late som ingenting mens en tynn skikkelse står i døren og lurer på om vi ikke skal stå opp og fikse mat snart. Joda, det skal vi jo. Kommer snart og greier. Bare sett i gang å fikse, dere gutter. Flinke som dere er. Ut i dusjen. Det klarer du selv, vettu. Stor gutt og greier. *Smil* Han lunter ut igjen heading for the shower, og etter å ha holdt pusten og talt til 20 hopper jeg på igjen. Humper litt fortere nå som vi har tapt tid i racet mot den mannlige orgasme. Vi har ihvertfall 7 minutter igjen. Dette kommer til å gå fint!

Sa jeg 7 minutter? To og et halvt minutt senere høres tassende skritt i gangen igjen. Minsten runder hjørnet med et digert glis. Han er ferdig og sove og de flotte, flinke, stolte storebrødrene har visst løftet han ut av sengen. Store gutter, vet dere. Han setter inn en spurt når han ser vi er våkne og klatrer opp i sengen. Allerede før han rundet hjørnet kjente vi stanken. Den umiskjennelige stanken av råtten bleie. Diaré. Flott.
- Ikke bry deg så mye om min orgasme heller.
Charming har en tørr tone mens han snakker lavt mot meg. Ironien står klistret i panna hans. Men så må vi smile likevel. Stank eller ikke. Vi har verdens blideste sjarmis i sengen.
- Skal vi skifte bleia di?
- Ja!
Ungen kaster seg utfor kanten av sengen og løper mot døra. Jøss. Dette må virkelig være litt av et tilfelle, for skifte bleie - det gir alltid nei-svar.

Charming står opp og kler seg fort før han styrter etter sin yngste sønn. Jeg ligger igjen med et smil på leppene. Så kikker jeg lengselsfult bort på dildovibratoren som ligger i nærheten etter i går... Nope. Tiden er ute, uansett.

Og hva er det egentlig jeg klager på? Vi har jo eget rom! Vi kan ha morrasex hvilken dag som helst! Ihvertfall hvis ungene sover lenge...

--Isis--

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar