fredag 25. februar 2011

Gjestegudinne: Campingknulling - Gravid på campingtur

Jeg var ca 7 mnd på vei,det var midt på sommeren og jeg skulle på campingtur med kjæresten min og foreldrene hans. Vi skulle sove i campingvogna til svigers, noe jeg var småskeptisk til av den grunn at jeg ikke akkurat ivret etter å sove i samme rom med to masete, snorkende svigerforeldre. Det viste seg at typen og jeg måtte dele en ganske smal seng og EN dyne, så jeg vinket farvel til både privatliv og komfort for noen dager. Tenkte også for meg selv at her var det vel helt umulig å ha sex, med familie på alle kanter (med på turen var også typens tante, onkel og fetter) og en stappfull campingplass. Vi var nesten ikke alene ett sekund, og når man vet at man ikke har mulighet til å ha sex så får man liksom automatisk enda mer lyst.

Etter et par dager bestemte family'n seg for å ta en spasertur rundt på området, og vi så sjansen til å endelig være alene litt. Vi ble igjen i campingvogna, trakk for alle gardinene og kastet oss over hverandre. Det er begrenset hvor fantastisk det var, med tanke på at vi lå på en smal seng, jeg hadde diger mage og vi holdt på å svette bort i den glovarme vogna. Men skal man knulle så skal man, og
vi hadde bestemt oss for at det skulle vi!

Det varte ikke lenge, men det var like greit, for campingvogna gynget og ristet så det var ingen tvil om hva som foregikk inni den! Heldigvis fikk vi gjort oss ferdige med alt innen noen kom tilbake.

Men vi var ikke helt fornøyde, dette campingvognknullet var for dårlig, og vi hadde det i bakhodet begge to. En ny ide dukket opp da vi var på stranda og badet (svigers var selvfølgelig med her også...). Jeg og typen svømte sammen ganske langt ut, kysset og flørtet helt uskyldig, og jeg holdt meg fast rundt halsen hans mens jeg snodde beina rundt livet hans. Plutselig glimter det i øya på gutten og han begynner å ta på meg under vannet. Det føltes deilig å bli fingret under vann, og jeg fant fort frem til pikken hans nedi badeshortsen. Trodde den kom til å være slapp og liten i det kalde vannet, men den stod som bare det. Dette gjorde han kåt, og det likte jeg. Det som var mest pirrende var at
vannet var fullt av andre badegjester, som ikke var langt unna oss i det hele tatt...

Han så meg inn i øynene og hvisket at han hadde lyst på meg, og jeg var ikke vond å be. Vi dro til side det vi hadde av badetøy, og han gled inn i meg. Det var herlig å bare henge der rundt halsen hans mens han knullet meg sakte. Med stor gravidmage som alltid er i veien når man har sex, var det befriende å føle seg vektløs. Etter en stund gikk det for han, og etterpå svømte vi tilbake til land. Storfornøyde med å endelig ha fått gjennomført et brukbart knull på den folksomme campingplassen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar