mandag 6. juni 2011

Venus: Slikke...

...sol! Det har vært utrolig deilig i sola i det siste... Plutselig fikk jeg et par timer helt for meg selv, med hverken mann eller barn i sikte. Jeg hoppet i bikinien og dro frem diverse nødvendigheter for en god omgang solslikking. Det er nesten noe litt magisk ved å endelig få litt alenetid, og ta med seg teppe, solkrem, solbriller og et blad ut i hagen. På toppen av det hele er det vår første sommer i dette huset. Har ikke en eneste nabo som kan glane inn i stua vår og i hagen kan man faktisk gjøre hva man vil uten å bli sett av noen! Dette er en ny følelse for meg som alltid har bodd i folksomme nabolag.

Så der lå jeg da. Med en visshet om at det absolutt ikke var noen sjanse for å bli sett. Jeg gjorde som man pleier når man skal sole seg. Fikk på litt solkrem og la meg godt til rette. Hørte på stillheten og kjente at det var ren terapi for sjelen. Tankene begynte å vandre. Til bloggen faktisk. Tenkte på at jeg har skrevet om sexfantasier og har drømt om å ha sex i hagen i sommer. Kjæresten var på jobb,men jeg skulle virkelig ønske at han hadde vært der. Det var så deilig å ligge og steke i sola. Vinden lekte i lufta og kilte meg på magen. Jeg kikket meg rundt hele tiden. Klarte ikke helt å venne meg til tanken på at det faktisk ikke er mulig å bli sett. Hendene mine begynte å vandre av seg selv. Jeg strøk meg over magen og lårene lenge. Fantasien løp løpsk og i hodet mitt var kjæresten hjemme. Jeg tenkte på hvor spennende det ville vært å rote, tafse og kline på plenen. Bli mer og mer opphisset, og ikke klare å holde seg. Hvor herlig det hadde vært å kaste seg over hverandre og knulle rett på gresset. Mmmm...

Jeg lå og kjærtegnet brystene mine. Plutselig gikk det opp for meg hva jeg drev med. Jeg som er så sjenert! Tenk hvis det hadde kommet noen... Sommer og sol gjør noe med meg. Jeg blir mer dristig og kåt, og elsker det! Hadde det ikke vært for at jeg hadde mensen og tilfeldigvis brukte bind og ikke tampong akkurat da, hadde jeg nok gått mye lenger. Det har jeg faktisk planer om til neste gang... Skader ikke akkurat å bli litt mer vågal! Min kjære skal også få en hyggelig invitasjon til "solslikking" på gresset, så fort vært er bra igjen og jeg er ferdig med mensen(faen ta den!).

Så bare vent, plenen skal nok få kjørt seg i sommer!! :D


Forresten, er det noen som har blitt tatt på fersken i å ha sex ute/offentlig?? ;)

♥Venus♥

1 kommentar:

  1. Tjaa helt usett er man ikke.Finnes google earth vettu, den tar bilder fra luften ;)

    SvarSlett