fredag 10. juni 2011

GjesteGud: Telttur

For kort tid siden, etter noen dager hjemme hos kjæresten, pakket jeg telt og campingutstyr og syklet ned til stranda. Jeg hadde nemlig funnet et sted hvor jeg kunne være helt usjenert, og da jeg for tiden er uten arbeid trenger jeg noe å fylle dagene med. I alle fall, telt ble satt opp, og kamuflert med kamuflasjenett. Jeg gikk litt unna, og det var umulig å se teltleiren min annet enn fra sjøen. Stranden var nemlig slik som en strand bruker å være, så et buskas der det ser ut som stranden slutter. Men så fortsetter nemlig stranden en liten bit til. Akkurat der hadde jeg rigget meg til.

Vel, mat og øl, samt en Donald-pocket var innkjøpt. Det var få mennesker som gikk tur på stien 20 meter unna, denne stranden ligger litt øde til.

Så der satt jeg da, koste meg i sola og kokte kaffe på primus, mens jeg filmet meg selv som en annen Lars Monsen. I det hele tatt var livet ganske herlig.

Så hørte jeg noe, kom det noen? Slo av kameraet, tenkte det ville se dumt ut hvis det kom andre. Femten meter unna lå det nå en dame og solte seg, og hun kunne umulig ha sett meg. Jeg slo av lyden på tlf. og lagde så lite lyder som mulig, bare satt i campingstolen og nøt synet. ( Min teltplass lå litt høyere i terrenget ) Dama kledde av seg alt, og lå nå helt naken på magen med lett spredte bein mot meg. Skulle jeg ta sjansen på å filme ? Nei, det ville vel vanke anmeldelse og det som værre var hvis det ble oppdaget. Så der satt jeg da, med en naken solbader 15 meter unna, tidenes ståpikk og tanker som gikk til den gang jeg hadde en kjæreste som elsket analsex. For denne dama hadde nemlig en nydelig rumpe som jeg hadde midt i glaninga. Jeg hadde mange rare fantasier der jeg satt.....

Omsider kom det en familie med hund, dama kledde på seg og gikk.

Det var nesten befriende.

Christian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar