onsdag 15. juni 2011

Venus: Jag Kommer!



Jeg elsker denne sangen. Deilig, glad sommerlåt! Og nå betyr den litt ekstra for meg etter at jeg i helga hadde en fryktelig koselig opplevelse til denne låta.

Helg, avslapping og barnefri. Kan det bli mer herlig enn det? Etter en uke med mye og god sex,var jeg veldig fornøyd og trodde nesten ikke det kunne bli bedre. Jeg skulle bare visst..

Det begynte på lørdag ettermiddag, da hadde vi bare slappet av hele dagen etter en fuktig og morsom fredag. Jeg satt i sofaen ved siden av kjæresten for å avtale hva jeg skulle handle inn av mat, og egentlig for å gi han en hadet-klem før jeg skulle dra på butikken. Så ble klemmen veldig lang og koselig, og gikk over til klining og fingring på sofaen. Jeg ble våt og tent og klar for et knull. Vi rotet hele veien til soverommet og rev av hverandre alle klærne før vi i det hele tatt var framme ved senga. Han dyttet meg ned på senga og kom inn i meg med en gang. Knullet meg fort og hardt på tvers i senga. Digg!!

Vi fant senga sent den kvelden, etter masse god mat og filmkveld. Ingen av oss var egentlig så veldig trøtte. Så jeg satte på radioen for en gangs skyld. Det var koselig, ikke så ofte jeg bare ligger og hører på radio. Min kjære lå ved siden av meg med et smil om munnen og hånda hans snek seg under dyna mi. Han strøk og kilte meg på brystene og kysset meg forsiktig. Jeg elsker å ligge og stryke på han også. Liker at jeg kjenner hver eneste cm av kroppen hans. Blir aldri lei av å kose, stryke og utforske. Jeg runket han veldig forsiktig. Liker godt å ta det rolig en lang stund, få han skikkelig hard og klar. Så ta ett hardt grep om pikken og runke han intenst. Han elsker det, og jeg elsker reaksjonen hans. Men nå tok vi det rolig foreløpig. Han gjorde noe rart. Eller ikke rart, men sinnsykt deilig!

Han strøk meg over fitta så lett og forsiktig som han aldri har gjort før. Kjærtegnet hver cm av kjønnsleppene. Lot fingrene gli inn til klitorisen og strøk, men var nesten ikke borti engang. Fingrene vandret ned til skjeden og liksom sjekket om det var vått. Vått var det, for jeg holdt på å renne over av kåtskap! Det var ubeskrivelig deilig å bli tatt på så mildt og forsiktig. Han ble våt på fingrene og smurte fittesaften utover hele musa. Brukte fingrene på klitorisen helt fantastisk, veldig fort, men ikke hardt. Jeg hadde det så sykt godt, og orgasmen begynte å bygge seg opp. Radioen spilte mye bra musikk i bakgrunnen, og så hørte jeg at den spilte Veronica Maggio - Jag kommer. Og tanken falt meg inn at det hadde vært komisk om det hadde gått for meg akkurat da. For jeg kjente at jeg var så nære, så nære. Men slik gikk det ikke da. Jeg fikk en helt utrolig deilig orgasme sangen etter Veronicas sang.. Vi hadde et herlig knull etterpå også. Sovnet storfornøyd inntil en like storfornøyd kjæreste.

Morgenen etter sov vi lenge, det hører med når man har barnefri. Vi hadde det så koselig i senga at det ikke fristet å stå opp. Vi begynte heller å klå på hverandre igjen. Det var som om vi ikke kunne få nok av hverandres kropper, ingen av oss klarte å holde fingrene unna fatet. Denne gangen måtte han være litt snill med meg, for når vi har hatt sex flere ganger på kort tid og jeg har blitt fingret mye, kjenner jeg at klitorisen blir veldig øm og det kan fort bli litt vondt hvis han fingrer for hardt. Han hadde nok dette i tankene, for han sluttet å fingre, og det var greit for meg å hoppe rett til knullet. Men da vi var ferdig, kjente jeg at jeg fortsatt var kåt og litt irritert over å ikke få noen orgasme. Jeg er nemlig en av de uheldige som ikke får orgasme ved penetrering. Jeg får kun orgasme ved stimulering av klitorisen.

Jeg satte meg opp på kne, for jeg var litt støl i ryggen. Satt ved siden av han og la meg halvveis oppå han for å gi han et kyss. Ble liggende der, og kysset han på halsen og brystet. Plutselig stakk han hånda si ned mellom beina mine og begynte å fingre meg. Jeg var fortsatt våt, og det han ikke visste var at jeg var sprengkåt og klar for mer. Det var dritdeilig å bli fingret i den stillingen, noe vi aldri har gjort før. Så jeg ble liggende og han skjønte at jeg ville ha mer. Han økte intensiteten, det gikk fort og jeg var så våt at jeg ikke kjente om det var ømt der nede. Alle mulige sexfantasier raste inni hodet mitt og jeg stønnet og ynket meg der jeg lå. Orgasmen begynte å bygge seg opp og jammen meg kom ikke låta "Jag kommer" på radioen! Så mens Veronica Maggio sang "Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer", satt jeg oppreist på kne og ristet, stønnet og jamret meg igjennom tidenes beste orgasme. Faen, så deilig det var! Enda en ny opplevelse å sitte oppreist under orgasmen, m-mm! Typen ble fullstendig overkåt av å høre/se meg komme på den måten, så han slengte meg rundt og trengte inn i meg bakfra. Jeg digger den stillinga, han treffer G-punktet så godt da, selv om jeg ikke kommer av det. Han derimot kom så det sang etter kort tid, og sprutet utover hele ryggen min.



Så min pinse var forferdelig deilig rett og slett. Humøret blir så bra når man har fått seg litt ;) Klar for ny uke! :)

♥Venus♥

3 kommentarer:

  1. Fantastisk!

    legger igjen svaret fra "barnevakt og fotograf" her:

    Nå måtte jeg smile. Tar det som et kompliment! Men man gjør kanskje bare det inntil man har nådd en viss alder :)

    Tusen takk, du skiver jo flott selv. Du skildrer så vakre historier og får mennesker til å virkelig leve seg inn i dem.

    Hadde vært spennende å fotografere ei så sensuell og lidenskaplig kvinne som deg. Skal gi beskjd dersom jeg befinner meg i Tr.heim en dag så kan vi jo få det til :)

    Ha en strålende kveld du :)

    SvarSlett
  2. Tankenesmor: Det hadde vært spennende... Jah, du får gi beksjed. ;-)

    SvarSlett
  3. Skal si i fra vet du :) Kanskje jeg er der på noe danse tilsetning eller lignende :)

    SvarSlett