tirsdag 28. september 2010

Tøm og snork

Jeg hadde vært ute med Afrodite. Det er noe som skjer noe så inn i hampen sjelden at det helst bør utnyttes så fort vi får sjansen. Men denne gangen var vi mildt sagt slitne begge to, og ut av huset etter klokken 18.00 på en lørdsagkveld var ikke spesielt fristende. Men ei venninne hadde akkurat blitt singel og hun hadde invitert oss to på jentekveld med taco og vin. -Og hva gjør man vel ikke for venninner i nød?

Jeg slepte meg ut døra klokka 19.00. Vin hadde vi glemt å kjøpe inn, så vi hadde istedet med to bæreposer fulle av Cider, Sommersby, Coronna (limen ble glemt igjen hjemme) og Smirnoff Ice. Det hele er lagt opp til herlig fyllekveld med jentene. Det viser seg dog at alle er stuptrøtte og ingen tør å innrømme det. Etter at klokka runder tolv er det direkte smertefullt å holde seg våken. Likevel drar vi ikke før siste bussen går klokken 03.

Jeg sleper meg ut døra igjen og straks ute våkner jeg litt av den kjølige luften. Hopper på bussen, går det siste stykke hjem og er megaultrasuperninjastille på vei inn døra. Vekker ingen. Kryss i taket. Kler av meg i stua, så beltespennen ikke skal vekke minstemann som fremdeles sover i senga si på soverommet vårt. Smyger meg naken under dyna og kroer meg godt inntill den varme huden til kjæresten min. Vanligvis ville jeg vært småbrisen og superkåt. Nå er jeg klin edru og klar til å sove selv om jeg er bittelitt kåt. Jeg er stolt av meg selv der jeg lar kjæresten være i fred. Vekker ham ikke, maser ikke på sex. Flink jente.

Han våkner likevel. Han kjenner det lukter alkohol av meg (det skal ikke mye til) og vet hvor sprengkåt jeg blir av å drikke. Han klår og vrir på seg og hvisker søvndrukkent i øret mitt: "du har drukket nok til at du er kåt, har du ikke?". Jeg KAN jo ikke si nei til dette! Jeg smiler litt for meg selv og vrir på meg. Snart er han inni meg og det føles nydelig. Det varer imidlertid ikke lenge før han plutselig drar seg ut og setter seg over ansiktet mitt. Der mater han meg med pikken sin. Han tar pikken sin ut av munnen min, runker litt og mater meg mer.  Det tar ikke lang tid før han kommer. Han legger seg ned igjen og sovner raskt.

Det gjør ikke jeg.

Var det alt? 3 minutter og orgasme for ham? Jeg var litt kåt da jeg kom hjem, nå er jeg frustrerende kåt fordi jeg føler jeg har fått en sneak-peak og ikke noe mer. Men nå SOVER han! Hva gjør jeg nå, da? Jeg vil også ha! Jeg merker at jeg dør litt inni meg. Er det lov å føle seg utnyttet når man er kjærester? Jeg vet han er sliten, jeg vet han faktisk sov da jeg kom hjem. Men det var ikke JEG som kastet meg over ham! Er det urettferdig av meg å mene at han godt kunne tatt seg tid til min orgasme også?

Klart jeg kan fikse meg selv på egenhånd. Men jeg har ikke lyst. Jeg er faktisk litt sint. Jeg vet dette med å ta ansvar for egen orgasme. Men da må man jo også få muligheten?

Flere enn meg som hadde blitt frusrert av dette?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar