fredag 1. oktober 2010

Falske Guder.

Jeg elsker å bli slikket. Og i natt kjente jeg at jeg var god og kåt og klar til å kaste meg over kjæresten. Han er imidlertid innmari sliten for tiden, så jeg tør nesten aldri mase på ham. Believe me. Det straffer seg. I det siste har det vært mye sånn "åååå, lyst på kuuuuk, men nei...så han var rød i øynene, han er trøtt, jeg får la han være i fred" og "lyst på en tunge mellom bena, men han klaget litt over stiv nakke tidligere i dag...jeg får la han være i fred" og andre forbehold jeg føler jeg må ta. I går var jeg imidlertid såppas kåt at jeg tenkte "to hell with it, han får sannelig stille opp innimellom. Kanskje jeg skal bare la han være når jeg har fått orgasme. Minihevn".

Så jeg gikk løs på pikken hans, runket den opp og beordret han til å slikke meg. Dyttet han ned for ekstra emphasis. Joda, han var snill gutt og gjorde som jeg sa. Avbrøt seg selv en gang for å komme opp å knulle meg. -Men jeg dyttet han bare ned igjen. Ikke pikk enda.

Han er helt ok, men ingen Gud med tunga. Jeg kvier meg alltid for å fortelle han hvordan jeg vil ha ting og plutselig slo det meg som innmari teit så jeg begynte å korrigere han litt for å få det akkurat slik jeg likte det. Da kommer jeg så sinnsykt mye fortere også. Vinn vinn. Sant? Så jeg begynte litt sånn: "Myk tunge. Myk tunge er best. mmmmMMMmmm. Ja, akkurat sånn, åh, det er deilig." Jeg vred meg i nytelse men rett før jeg skulle til å komme, skiftet han teknikk. Fuck, hva i hælvete? Han hadde gjort tunga spiss og brukte tungespissen som en propell mot klitten min. Ikke soesielt godt, men helt vanlig teknikk for kjæresten. Og joda jeg HAR kommet noen ganger med sånn teknikk også, men det er ikke like godt og da bruker jeg ekstremt lang tid. Og dessuten: regel nr 1 for oralsex på jenter. Bytt ikke teknikk når hun er nær ved å komme!

Jaja, jeg korrigerte igjen: "Myk tunge. Bare fortsett med myk tunge". Ingenting skjedde. Propellen fortsatte. Men så stoppet slikkingen. Jeg var litt usikker på hva han egentlig drev med. Tunga var inntill klitten, men den var helt stille. Plutselig begynte han å bevege hodet. Opp og ned og rundt og rundt mens han presset munnen sin inntill fitta mi. AU AU AU, SJEGGSTUBBER! Trodde han virkelig jeg kom til å komme av null tunge og tusen nåler? Jeg ble oppriktig bekymret for huden min der nede. Hadde han hatt blekk på, hadde jeg blitt tattoert. Tusen nåler boret seg inn i huden min og skrapte meg opp. Jeg trakk meg tilbake med et "au". Han prøvde igjen. Propellen fremdeles, men så svakt trykk at jeg er sikker på at han slikket luften mer enn han slikket meg. Jeg prøvde meg igjen: "Bare bruk myk tunge. Det er så godt når du slikker meg med myk og deilig tunge". Hodet hans dukket opp fra mellom bena mine igjen. "Den ER myk. Kan ikke bli mykere enn dette uten å dissolve helt". Myk my ass. Han holdt på litt til. Det var helt klart tungespissen han brukte og det var ikke spesielt godt. Jeg prøvde å vri på meg og jukke hoftene litt opp og ned for å hjelpe han å finne fram til riktig teknikk. Det var ikke aktuelt. Han tok et fast grep om hoftene mine og låste dem fast. Jeg prøvde å sloss litt med ham for å få han til å slippe meg, men han holdt meg fast.  -Før han satte igang propellen igjen. Jeg tenkte at jeg fikk bare gi opp, prøve å nyte likevel og la temaet ligge. Men så forsvant propellen. Han hadde munnen inntil fitta mi, men jeg kunne ikke føle tungen hans noe sted. Jeg antok han prøvde seg på å slikke luften igjen. Jeg var kåt og frustrert og begynte å mistenke at det nok ikke ble noe på meg i dag. Samtidig hadde jeg lyst til å le. Jeg ble liggende helt stille. Det var ikke mye annet å gjøre, når han holdt frast bekkenet mitt. Stønne gjorde jeg ikke. Det var jo ikke noe å stønne av! Hodet hans dukket opp igjen. Han ble liggende å se på meg på en måte som gjorde at jeg ble helt tørr i munnen. Hadde jeg gjort noe galt? Spurte til slutt om det gikk bra med han.  "Hva er galt med deg?" spurte han. "Du ligger å puler munnen min og maser om myk tunge. Kan ikke få mykere tunge enn detta! Bare overlat slikking til meg, du. Jeg har faktisk ganske god peiling på hva jeg driver med".

Jasså, ja. Så han hadde peil, han. Well, I've had better. Han er som sagt helt ok. Noen ganger skinner han, men jeg har inntrykk av at det er mer flaks enn peil som gjør det. "Det er forskjell på myk tunge og svakt trykk", så jeg i håp om at misforståelsen kunne ligge der. Men han stod på sitt. Det var meg det var noe galt med. Jeg kjente tydeligvis ikke min egen kropp og visste ikke hva som var godt eller ikke. Han visste hva han gjorde. Han hadde slikket jenter før meg også. Det er umulig å vite om han skjønte at han med dette insinuerte at jeg er gal og ikke vet hva som er opp og ned på kroppen min.

Plutselig kom jeg på hvorfor jeg vanligvis ikke retter på kjæresten. Han tror han er verdensmester og skulle du antyde noe annet, blir han blodig fornærmet og kan starte en saftig krangel. Jeg skjønte at jeg burde backe ut nå, ellers kom vi til å vekke ungen i senga ved siden av. -Og søvn er definitivt mer prioritert som småbarnsforelder, enn sex og prinsipper. Jeg la meg til rette for å sove. Han begynte å pjuske på meg, men jeg var ikke humør til noe mer kjærlige tilmærminger. Jeg hadde mest lyst til å le av han. Men han kan bare gå der og tro han er Sexgud, han. Jeg har vært borti ekte Sexguder før. Jeg kommer nok borti en igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar