søndag 24. oktober 2010

Blodige dager

Det er kvelden. Kjæresten er trøtt. Som vanlig.

Jeg er kåt. Jeg har mensen, så jeg er ikke bare kåt, jeg er helt desperat. Men kjæresten er redd for blod. Jeg blør så lite denne gangen at det er ikke egentlig noe å snakke om. Jeg tviler på at han ville fått blod på tissen i det hele tatt. Jeg vil ha sex. Jeg er våt. Våt som i våt. Ikke blodig. Jeg sjekket før vi la oss.

Han er kåt. Jeg kjenner det på hvordan han ligger. På ryggen, med blikket i taket, henda ned langs siden og dyna litt for langt ned. Jeg strekker ut hånden. Han er hard. Men det visste jeg.

Jeg. Må. Knulle.

Jeg begynner å stryke lett på brystkassen hans. Han trekker meg inntil seg. Banner fordi jeg har mensen. Jeg mumler at jeg blør ikke noe særlig nå. Jeg legger meg tettere inntil. Enda tettere. Benet over hans ben. Enda tettere. Jeg ligger oppå han. Men jeg har ikke vært borti pikken hans enda. Jeg kysser han på kjevebenet. Nedover halsen. Biter han lett i ørene. Han elsker at jeg biter og slikker han på ørene. Jeg kjenner at han vrir seg under meg. Kjenner musklene i kroppen hans stramme seg og slappe av om hverandre.

Jeg setter meg ned på pikken hans uten å bruke hånden til å føre den inn. Den vet hvor den skal. Den kjenner meg. Det er så deilig å bli penetrert. Det første støtet er himmel. Jeg kjenner at han er inni meg. Jeg sitter stille og bare nyter det i et par sekunder før jeg sakte beveger meg opp og ned mens jeg fremdeles kysser han på halsen og biter han i ørene. Han stønner og vrir seg. Jeg elsker lydene han lager. Han jobber med meg. Det er så deilig.

Så spør han om jeg er våt eller om jeg blør. Jeg vet han er så nervøs for blod. Men jeg er ikke redd. Jeg vet jeg blør lite denne gangen. Jeg svarer ikke, jeg bare går av og beveger meg ned. Jeg slikker på skaftet, jeg putter pikken i munnen. Det smaker meg. Men det smaker ikke blod. -Ikke så mye ihvertfall. Han stønner enda høyere og sier det er det mest sexy jeg noengang har gjort. Jeg stønner også. Jeg liker å suge ham. Jeg elsker at han elsker det. Jeg elsker å elske det.

Jeg klatrer opp igjen og setter meg på. Bare litt til. Fordi det var så deilig. Han er nær ved å komme. Jeg utsetter det ved å sakte bevege meg opp og ned. Bare nyte følelsen av at jeg er fylt opp av ham. Så går jeg ned på ham igjen. Slikker og suger. Stønner. Jeg koser meg. "Kom i munnen min," sier jeg. Han har ikke noe valg. Han kommer. Jeg kjenner det varme fylle munnen min. "Takk," sier jeg.

Han trekker meg inntil seg. Jeg vet han elsker meg litt mer nå. Men jeg er fortsatt kåt. Jeg fikk ikke orgasme. Jeg er ikke ferdig. Jeg stryker på ham. Han sukker og nyter. "Sover du?" spør jeg. Nei, han sover ikke. Han lurer på hvorfor jeg spør. Jeg er kåt. Jeg vil gjøre meg ferdig. Selv, om ikke han vil. Han er tom, sier han. Han er sliten. Han har ikke mer å gi. Han sier jeg får hente dildovibratoren. Han vil se på.

Jeg blir overrasket. Han pleier å hate den. Men jeg lar ikke sjansen gå ifra meg og henter den. Setter den på plass. Den glir lett inn. Det er for deilig til at jeg kan skjule det. Han legger seg inntill meg. Han tar over. Holder den selv. Det pirrer meg at han er så interessert. Jeg merker at jeg nærmer meg. Jeg trenger ikke engang fantasere slik jeg alltid må. Det holder at han er der. At han holder den. At han oppmuntrer meg.

Jeg kommer. Men jeg vil ha mer.

Plutselig begynner han å runke. Han er hard igjen. Jeg trodde han var sliten og tom? Han blir kåt av dette? Jeg trodde han gjorde det for å være snill. Han ber meg holde den selv. Jeg kommer igjen. Jeg kan ikke stoppe det. Jeg elsker å se på at han runker. Plutselig kaster han seg rundt og står på huk over meg. Jeg vet det betyr han kommer og at han vil sprute på meg. Jeg vet det betyr han er skikkelig kåt. -Særlig når han ikke ber om lov først. Jeg digger at han ikke ber om lov først. Han kommer, jeg kjenner det drypper over hele magen min. Jeg kommer også. Jeg kommer hardt og lenge. Og nå er jeg ferdig. Nå er det nok. Jeg er klar for å sove. Jeg legger vekk vibratoren, og i ekstasen kaster jeg meg rundt halsen på kjæresten. "Takk, takk, takk, takk," sier jeg. Han er stolt. Han klarte å overraske meg. Men jeg tror han overrasket seg selv også.

Det er godt å vite at vi fremdeles kan overraske hverandre.

1 kommentar:

  1. En gang, så dreit jeg foran hytta til Geri. Og da mener jeg, at jeg har hevd på den her hytta da.

    SvarSlett