fredag 8. oktober 2010

Hva gjør egentlig husmødre hjemme hele dagen?

Jeg er mamma, så jeg leser en del mammablogger - dog det har blitt mindre og mindre av det og mer og mer sexblogger. De siste ser ut til å være mest realitsiske.

I følge mammabloggene, er landets (unge og eldre) mødre så fulle av energi at jeg lurer på om de går på duracellbatterier hele gjengen. De pusser opp, dekorerer, vasker og rydder. Ikke en pute ligger feil hos disse mødrene. De har tilogmed barneleker plassert strategisk utover gulvet så det ser ut som om barna leker der. De har også tid til diverse fritidssyssler av ymse slag. Her snakker vi korøvelser, babysvømming, barselgrupper, jentekvelder og andre sosiale tilstelninger. De pleier også sine perfekte forhold (som som da ikke er alenemødre) og har tid til å hylle mine menn uhemmet på bloggene sine. De har alle sammen perfekte menn som passer til deres perfekte hjem. Lurer på om de kler opp mennene som de kler opp barna. - For å matche sin egen personlighet og hjemmes koselige indre. De jobber og studerer - gjerne samtidig og de har rett og slett utømmelig energi og helt sinnsvakt organiserte hoder. Barna deres er smilende sjarmtroll i merkeklær kjøpt på salg (de er nemlig økonomiske også, disse mødrene), og de har alt på stell med tanke på utstyr. Er det ikke nytt, så er det håndmalt og dekorert helt på egehånd.

De ligner ikke det spor på meg.

Jeg står opp om morgenen av at ungen i senga ved siden av sutrer. Det betyr han er våken og klar for en ny dag. Det betyr at klokka er rundt 07.00 og at jeg dermed også skal opp for å gjøre et par eldre barn klar for skole. Det er der første jeg sanser og tenker. Så tenker jeg på sex. Jeg rører på min nakne kropp, kjenner at jeg er uten klær og nyter å kjenne dyna om kroppen min, eller morgenluften mot huden min. Sex. Jeg kler på med en badekåpe, og har ingenting annet under. Jeg kjenner stoffet mot huden og den bare, nakne følelsen av å mangle undertøy. Sex.

Jeg gjør klar barna for skolen, og mater og skifter på ungen, og i mellom bleia og matpakkene tenker jeg på sex. Ikke bevisst, ikke "aktivt", men tanken på sex ligger å lurer bak alle de andre gjøremålene. Ligger og forstyrrer. Og pirrer.

Så er de største på skolen og jeg sender kjæresten på jobb. Tilbake sitter jeg med ungen og en masse tid. Jeg interesserer meg nemlig ikke en dritt for interiør. Jeg rydder og vasker og har det sånn nogenlunde rundt meg. Jeg har en bitteliten leilighet, men det er alltid nok å gjøre. Et skap å rydde, et gulv og vaske, en bleie og skifte...og mens jeg gjør alt dette tenker jeg på sex. Jeg tenker på dryppende våt sex, jeg tenker på mangel på sex, jeg tenker på pikk, jeg tenker på vakre jentekropper, jeg tenker på pupper, jeg tenker og tenker. Innimellom sender jeg en melding til kjæresten. Men mest holder jeg tankene mine for meg selv. Han er ikke så seksuell som meg.

Når ungen sover formiddagsluren sin, finner jeg fram dildovibratoren min. (Den er forøvrig noget velbrukt og trenger fornyelse...kanskje jeg skal ønske meg til jul?) Så ligger/står/sitter jeg å koser meg. Da lar jeg alle fantasiene strømme på usensurert. Da lar jeg meg selv få full frihet til å tenke på sexy sex jeg har hatt tidligere. Jeg tenker på venninner, på gamle flammer, på hodeløse menn som bare dukker opp fra intet og kaskader av kvinner som nyter hverandre.

Etterpå er jeg rødkinnet og i veldig godt humør. Så kommer skolebarna hjem og vi spiser mat og jeg hjelper til med lekser. Så kommer kjæresten hjem og vi spiser mer mat og jeg finner fram den lille romantiske siden jeg har. Så legger vi oss. Han rødøyet av tretthet, jeg glødende av kåthet. Også ligger jeg der og tenker og fantaserer og skjærer tenner. -Eller vi har oss en grei runde i mørket. (Vi kan ikke skru på lyset for å unngå å vekke ungen) Noen ganger er jeg så trøtt at jeg ikke har lyst til å ha sex jeg også. Men jeg er ofte kåt likevel. -Eller jeg er rødglødende av kåthet, men jeg har bare ikke lyst til å ha sex med kjæresten. Det er frustrasjon

Og slik går no dagan.

Ikke misforstå. Jeg er så absolutt fornøyd med tilværelsen. Jeg har en fantastisk familie og jeg gjør meg selv lykkelig. Men noe seksuell frustrasjon blir det. Hvis det blir som jeg ønsker, så ordner det seg nok etterhvert. Jeg må bare være tålmodig, før jeg får i pose og sekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar