torsdag 7. oktober 2010

Silent night

Jeg ruller meg av slaktet som ligger under meg og rister på hodet i mørket. Jeg har aldri følt meg så alene om et ligg som nå. Men, jeg fikk i det minste det jeg ville ha.

En kamerat hadde kommet innom tidligere på kvelden. Vi hadde det moro sammen, lo og flørtet og jeg visste han kom for å ha sex. Hvordan visste jeg det? Fordi han skrev melding tidligere på dagen etter at vi hadde avtalt han skulle komme: "Har du gummi, eller skal jeg ta med?" Dette var intensjonen fra starten, men det virket som han omtrent trakk seg da han kom inn hos meg. Joda, vi hadde det gøy, men han holdt trygg avstand.

Ihvertfall en stund. Til slutt tok jeg initiativet og la meg ned på fanget hans. Da begynte han å ta litt på meg. Endelig. Men det var så forsiktig at jeg nesten mistenkte det for å være vennskapelig. Helt til han forsiktig la seg ned bak meg i sofaen og forsiktig og med fuglefingre begynte å ta meg på magen. Under genseren.  Fra å le og tulle og ha en ganske lett tone, var det nå helt stille. Her var det visst best å være ledende selv. Jeg snudde meg rundt og kysset ham, fant veien under genseren hans selv, men da trakk han seg raskt unna. Kilen må vite! Men han fortsatte å kysse meg. Han ble noe ivrigere og modigere, tok meg på puppene og slikket meg på halsen og greier, og siden vi lå så tett kjente jeg at han var hard. Det i seg selv er en invitasjon.

Når jeg ble lei av å ligge der å kysse i stillhet, stod jeg opp og gikk inn på soverommet. Han fulgte etter som en lydig hund. Jeg begynte å kle av meg selv. Han kom ikke til å gjøre det ihvertfall. Han stod bare der og så på mens plagg på plagg falt. Han sa ikke et ord og han kikket på meg gjennom lange øyenvipper som en skremt fugl. Da jeg hadde undertøyet igjen begynte han å dra seg i genseren. Da var jeg nesten begynt å lure på om han egentlig var med på dette i det hele tatt. Litt småensom følelse, men jeg fortsatte med stor ro og vrikket litt ekstra på meg selv, så han kunne få god utsikt til de beste delene av meg. Tenkte det kanskje ville oppmuntre han litt.

Joda, så bulen i buksene hans ikke var blitt noe mindre og jeg ble litt lettet da han dro seg i genseren for å få den av. Jeg la meg i sengen, oppå dyna, og ventet. Han kledde av seg med ryggen til. Uten et ord. Raskt. Så la han seg på sengen. Sakte og usikkert. Pikken står rett ut og ser stolt og modig ut og totalt malplassert på denne usikre gutten.

Jeg flytter meg inntil han, dytter han forsiktig ned og begynner å suge han. Jeg legger sjelen min i det jeg gjør og leker med pikken hans en god stund. Slikker han opp og ned skaftet mens jeg leker forsiktig med ballene med en ene hånden. Jeg begynner å stryke huden rundt med den andre hånden...men ops! han var visst kilen der også. Og på ballene. Jeg legger den ene hånden rundt pikken hans istedet og runker han forsiktig og sakte, småredd for å i det hele tatt ta i han. Jeg kjenner han liker det, for han rister, men det kommer ikke en lyd fra gutten. Når jeg ser opp, ligger han med øynene lukket og ser heller anstrengt ut.

Jeg lurer flyktig på om noe er galt, men han åpner øynene og ser på meg så fort jeg stopper. Han er blank i øynene og fjern i blikket. Slik man er når man nyter. Så jeg trer meg selv ned på pikken hans. Den er akkurat passe stor og deilig å ri. Plutselig går det opp for meg at lyset er av! Jeg strekker meg fram og skrur det på. Han skrur det av. Jeg skrur det på. Jeg liker best å ha det på, sier jeg. Jeg vil se deg. Han lar det være på, men han ligger helt slapp under meg med hodet vendt bort fra meg og øynene lukket. Nå begynner jeg å alvorlig lure på om det er noe galt med meg. Er jeg så avskyelig? Jeg skrur av lyset igjen. Han løsner litt opp igjen og er litt mer med. Jeg bestemmer meg for å konsentrere meg om meg selv og min egen orgasme, ettersom jeg ikke riktig er sikker på om fyren som er inni meg vet hva han er med på. Jeg begynner å ri og han jobber med meg. Takk og lov for det. Ellers hadde jeg trodd han var død. Han gir ikke fra seg den minste lyd. Denne fyren puster ikke en gang. Etter 10 jukk mer sanser jeg enn kjenner at noe skjer og stopper usikkert opp litt. Jeg setter igang igjen forsiktig, men nå er det helt slakt under meg. Jeg begynner å mistenke at han kom. Men jeg vet ikke. Han er jo stille som i graven og det er ikke mye han rører seg heller. Jo...han er slappere...han kom. Fremdeles ikke en lyd.

Jeg ruller av, rister på hodet i stupmørket og skrur på lyset. Han gjemmer ansiktet sitt og er tydelig dritflau. Jeg vet ikke riktig hvor jeg skal gripe dette an. Jeg er skuffet, men mest freaked out! Jeg har aldri vært så ensom under et knull noengang! Jeg legger meg trøstende inntil og stryker på han. Ojsann, han var kilen, ja. Stemmer. Legger en hånd på brystet hans og hodet i armkroken. Tenker at kanskje det hjelper om han kan få føle seg litt mann. Om det nå er mulig for en gutt som er så ekstremt usikker. Han skrur av lyset igjen og begynner å stryke på meg. Snart er han klar for ny runde og jeg sier jo ikke nei, jeg. Han legger seg over meg i misjonæren. Fremdeles kommer det ikke en lyd, ikke et pust fra gutten og han kommer altfor fort også denne gangen, men denne gangen følte jeg i det minste at han knullet meg. Dette gjentar seg fire ganger til. Han kommer for fort, men er klar bare minutter senere for ny runde. Jeg blir knullet bakfra, sideveis, nedenfra, overfra...korte intervaller, men stor variasjon. Og lyset av. Jeg finner fort ut at han trives best med lyset av. Han holder lenger da.

Så vi fortsetter å ha sex i mørket. Jeg har ikke hjerte til å bortvise stakkaren og dessuten er det ikke så mange alternativer jeg har! Kan ikke akkurat drikke meg full, ta meg en tur på byen og dra med meg en kar hjem i tide og utide. Jeg har unger, min plass på kveldene er faktisk hjemme. Så får jeg heller smugle inn den som melder seg når ungene har lagt seg, og smugle dem ut før de våkner. (Det vil si TIDLIG!) Hvor mange menn er vel egentlig villig til det? Og med mitt behovsnivå, så tar man litt det man får. Hehe.

Likevel, jeg liker en mann med selvtillit. En som kan kaste meg litt rundt i senga og ta meg litt hardt.

Hvordan reagerer dere hvis dere møter på usikre menn i senga?

2 kommentarer:

  1. Nå er jeg bare forvirra: Har du og kjæresten et åpent forhold? Eller er dette en historie fra før du og kjæresten ble sammen?

    SvarSlett
  2. Er fra før meg og kjæresten. Burde nok presisert det. Men det med et åpent forhold er et ganske ømfintlig tema her i gården. Jeg vil ha, han vil ikke. :-)

    SvarSlett