lørdag 11. september 2010

Forsiktig

Vi var hete og klare og godt igang. Denne gangen var det rett og slett helt ekstremt godt. Det har vært sånn i det siste. Berusende opphissende og deilig. Jeg lurer egentlig litt på hva som har skjedd med Kjæreste i det siste. Vi har alltid hatt bra sex. -Ikke sånn som får tærne til å krølle seg, men bra. Det er bare det at nå for tiden er det akkurat som om han slipper seg mer løs. Så merkbar er forandringen at jeg lurer nesten på om han knuller på noen andre. Jeg har spurt han om det på en lattermild måte et par ganger. Tøyset med at jeg skulle gjerne visst hvem jeg skulle takke for forandringen. Da blir han litt mutt, men ler litt tvungent og usikkert tilbake. Jeg tror jeg sårer ham med bemerkningen.

Uansett...denne gangen var det hett og viltert. Jeg satt oppå og red ham og hadde planer om å bevege meg til mer orale stillinger etterhvert. Siden jeg ikke brukte prevensjon (minipillene tar vekk lysten min!) var vi vanligvis nokså forsiktige. Men denne gangen var det bare så ulidderlig deilig å sitte der og kjenne kukken hans i meg. Jeg utsatte stadig å bytte stilling, og nå la jeg merke til at han var på kanten. Jeg hadde vært på kanten en stund selv, og nå ble det jo ikke noe lettere å stoppe! Jeg elsker å se at det går for ham...kjenne at pikken hans strammer seg inni meg. Jeg blir rett og slett kåt av å se at han er kåt på meg! Han sakket litt, blank i øynene. Jeg skjønte at han helst ville jeg skulle gå av nå og fortsette på en annen måte. Men jeg var så nær, jeg kunne ikke stoppe! Han bremset meg og løftet meg av og jeg bannet og frustet.

Etter en liten pause var jeg på han igjen. Jeg er nok den svake av oss. Jeg har lett for å bare gi blaffen...derav alle ungene, kanskje. Men denna karen vet å ta ansvar. Igjen var han på kanten. Og jeg også. Han sakket igjen og jeg stoppet for å vente på at han fikk kontroll over seg selv mens jeg skrek "a n g r e p i l l e" inni meg. Var det virkelig sååå nødvendig å stoppe?

Neste gang han nå kom på kanten var jeg så nær at jeg gav han bare et ondt blikk da han prøvde å bremse. Det at han var så nær og kjempet imot av alle krefter gjorde meg bare enda mer kåt. Jeg visste at om jeg fortsatte nå, så ville han komme. Og selv om jeg visste at det dermed ville være enda vanskeligere å stoppe neste gang - fordi vi allerede hadde "slurvet" en gang...og selv om jeg egentlig synes angrepiller er dumdristig dyrt...og selv om jeg aboslutt hadde blitt knust om jeg skulle bli gravid...så fortsatte jeg.

Og jeg kom.

Halvt i ørska ventet jeg på at han skulle komme også...men det avslørende stønnet lot vente på seg. Istedet så jeg at han var anstrengt og rød i ansiktet. Jeg var redd jeg hadde skadet ham, men da orgasmen hadde rullet seg ferdig, dyttet han meg raskt ned for å gjøre ferdig jobben med ham. Det gjorde jeg gladelig, og måtte gi gutten cred for god utholdenhet. Jeg hadde ikke trodd han skulle greie det. Han har tydeligvis virkelig virkelig virkelig ikke lyst på flere unger. 

Etterpå skjønner jeg at dette faktisk ødela en del av gleden for ham. Han måtte anstrenge seg så mye for å kvele orgasmen at det nærmest var vondt. Det er vondt å vite at han ikke nyter like mye som meg. Han spør om jeg ikke vær så snill kan skaffe meg minipiller igjen. Hele meg protesterer. Men han skjønner ikke at jeg mister lysten på alvor. "Vi har jo sex når du går på pillene også?" sier han. Men jeg vet at det er mye sjeldnere, og jeg gjør det mye mer av plikt. Plikt til meg selv...ikke til han, altså. Men plikt nontheless. Likevel skjønner jeg at vi ikke kan holde på sånn. Så dagen etter kjøper jeg minipiller igjen. Man må gi og ta.

Men egentlig er jeg så lei hele prevensjonsstyret at jeg kunne spy. Jeg tror jeg skal gjøre alvor av steriliseringsplanene nå. Jeg har 3 barn. Jeg har befolket jorden og gjort min plikt. Nå er det nok. Jeg vil ikke ha flere barn. Jeg vil ha fantastisk sex.

--Isis--

8 kommentarer:

  1. Sett inn spiral! Det er enkelt og greit og kan taes ut igjen når som helst hvis du vil ha flere barn. Jeg er 19, uten barn, og har det, det er utrolig praktisk å ikke måtte tenke på prevensjon! :)

    SvarSlett
  2. Anonym: Jeg har prøvd det også. Det var utrolig smertefullt og blodig. (Haha, eller noe sånt. Jeg hadde ihvertfall helt uregelmessige blødninger!)

    SvarSlett
  3. http://www.barriermethods.com/ er helt genialt! Fungert utmerket for meg de siste fire månedene. Helt enig med deg, aldri mer hormonprevensjon! :-)

    SvarSlett
  4. pearly:) måle tempen hver morgen. så får du rødt, grønt eller gult lys. rødt-no sex eller tut å kjør før de som vil ha barn, gult fare på ferde. grønt tut å kjør. fungerte ypperlig hos oss helt til vi kjørte på rødt!!!! iallefall ingen hormoner i kroppen og vi har prøvd alt

    SvarSlett
  5. Anonym 28. oktober: Beklager at jeg ikke har sett kommentaren din før nå! Hva barriermethods egentlig gikk ut på skjønte jeg ikke...men jeg gav igrunn raskt opp fordi jeg synes nettsiden var uoversiktig. Hehe.

    Anonym 11. november: Pearly har jeg vurdert. Men jeg tror virkelig ikke jeg har selvkontroll nok til å la være å ha sex når den lyser rødt...eller gult... også tar det vel bort litt av impulsiviteten? Skriv gjerne en mail til meg om din opplevelse av det! -Kanskje som et gjesteinnlegg? :-)

    SvarSlett
  6. Sterilisering er et mye mindre alvorlig inngrep på mannen, og lar seg også gjør om senere om han skulle ønske det....

    SvarSlett
  7. Anonym 23. nov: Det er jeg klar over, men det jeg JEG som ikke ønsker meg flere barn. Charming vil gjerne ha flere han, bare ikke akkurat nå! Da er det vel fair at det er jeg som tar støyten? :-)

    SvarSlett