onsdag 15. september 2010

Give me a hand, will you?

Jeg trodde ikke han hadde det i seg.

Han utvikler seg fra en forsiktig, flau guttunge til en mann av mitt kaliber...en som kan utfordre meg.

Vi hadde hatt en koselig kveld...sett på en serie vi begge begynner å engasjere oss i...kost oss med sjokolade (og jeg greide å stoppe før jeg ble kvalm! *seier*)...jeg masserte ryggen hans (noe jeg gjør litt for sjelden...han gjør det for meg ofte)...han har en deilig rygg. Vi lo og spøkte. Lett tone.

Akkurat en sånn kveld som gjør meg passelig kåt.

Det skal egentlig ikke så mye til.

Så legger vi oss. Fortsetter å prate. Jeg ligger med hodet på magen hans og ser i taket. Ler litt mer. Praten antyder sex og minner nesten om flørting. Jeg elsker å flørte. Jeg flørter med alle som flørter tilbake. Og jeg elsker å flørte med han. -Selv om vi har vært kjærester i over to år.

Plutselig snur han på hodet mitt og mater meg med pikken sin. Uten forvarsel. Det er ikke noe han pleier å gjøre. Faktisk har han aldri gjort noe sånt før. Han er av den forsiktige typen som får helt sperre av å føle at han tvinger seg på.

Jeg tenner som olje. Følelsen sprer seg i kroppen min helt til hele kroppen brenner. Raskt. Oj. Dette var uventet.

Han er halvstiv og jeg kjenner at han raskt blir hard i munnen min. Jeg kjenner på kroppen hans og hører på pusten hans at han er tent han også. Det var han ikke for et øyeblikk siden. Hvor kom dette fra? Han begynner å fingre meg. Jeg digger at han tar litt mer kontroll enn han pleier.

Jeg tror dette er det jeg får. Nå er det opp til meg. Sånn pleier det å være. Men denne lille gesten har fått meg så tent at jeg har ikke noe imot å ta over kontrollen nå. Ikke at jeg pleier å ha noe imot å ta kontrollen.

Jeg snur meg, han reiser seg opp i sengen og jeg dytter han nedover...jeg vil ha en oral organsme. Nå. Han tar poenget.

Det er deilig. Jeg kommer. Jeg har bestemt meg for at i dag vil jeg komme flere ganger. Jeg planlegger å suge han litt til, så dytte han ned et par ganger til før jeg suger han av.

Men han dytter meg bakover og trenger inn i meg. Hæ? Tar han kontrollen igjen?? Jeg skjønner ingenting. Men jeg tenner desto mer. Dette er jo nesten som å ha sex med en helt annen mann!

Han knuller meg hardt, løfter rundt på kroppen min og får meg til å føle meg sexy. Jeg kommer igjen. Nå er jeg ihvertfall klar for å suge han. Jeg vet det er det beste han vet.

Men plutselig er han nede igjen. Han putter to fingre i meg. Jeg gisper. Det er det beste JEG vet. Å bli slikket med to fingre som stimulerer g-punktet. Det finnes ikke noe diggere. Men han har aldri greid å gjøre det riktig! Han har prøvd før, men det har bare vært klønete og veldig kleint. Og dog jeg har satt pris på at han har prøvd, så har det liksom ikke klaffet...

Men nå treffer han plutselig helt riktig. Jeg kommer igjen. Å fytti faen det er helt vanvittig hvor digg det er!

Jeg kjenner han putter enda en finger i.

Og enda en.

Han prøver å få inn hele hånda!

Nå er vi over på greier jeg ikke helt vet om jeg liker. Jeg har alltid tenkt på fisting som helt utrolig idiotisk og usexy. Men til min overraskelse skrur tenningen seg enda et hakk oppover. Jeg er usikker på om det er fistingen i seg selv, eller det faktum at han helt tydelig digger dette! Jeg blir så sykt kåt av at han bli kåt på meg...

Det føles rart. Og vondt. Og deilig. Og nå slikker han meg enda mer. Han bruker langt tid, og flere ganger gjør det så vondt at jeg må be han slutte. Han trekker til seg hånden litt, men så prøver han på nytt. Jeg kjenner at han kommer lenger og lenger inn. Jeg er et virrvarr av tanker og følelser. Han tenner på dette....det er dritkult og digg. Men fysisk sett så....er det faktisk dritdigg. Og vondt. På en god måte. Jeg vrir meg i nytelse og overraskelse over meg selv. Over han! Når han trenger noen milimenter ekstra inn....da føles det som å føde innover. Eller det føles som å bli spiddet av en sykt diger pikk. Så spiddet at jeg nesten føler meg hjelpesløs. Vektløs. Liten. På en god måte. Han slikker litt mer og jeg kjenner at jeg kommer. Igjen. Så sinnsvakt!

Så må han ta en ny pause, fordi det er vondt...men han gir seg ikke og jeg er sikker på at hele hånden hans er inne. "Bare noen millimeter nå, så er du rundt meg". Hvor store hender HAR han egentlig? Hvis jeg revner nå og må ha sting, så dør jeg av skam. Det blir for nær relatert til samtlige fødsler jeg har hatt.

Til slutt orker jeg ikke mer, og han beordrer meg til å ri seg. Jeg adlyder, og lurer på om jeg kommer til å kjenne pikken hans i meg i det hele tatt nå. Kommer HAN til å kjenne noe. Jeg må jo være vid som et syltetøyglass? Men jeg vet også at jeg er sterk i underlivsmusklaturen...og jeg kjenner han så absolutt inni meg. Han kjennes stor (han ER stor) og deilig og jeg kommer enda en gang. Rett før jeg kommer hvisker han: "Jeg skal ha hele hånden inni en gang. Jeg skal ha hele hånden inni begge steder". Jeg merker at jeg blir skrekkslagen og pirret på samme tid.

Han dytter meg av og drar hodet mitt bakover etter håret. Så kommer han over hele meg. Det er tydelig han kommer hardt, for han mister nesten balansen og vakler. Jeg skjelver.

Jeg trodde ikke han hadde det i seg.

--Isis--

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar