mandag 16. mai 2011

Venus: Vårrengjøring

Hei! 

Er en stund siden vi har hatt regelmessige innlegg nå, dessverre. Denne tidsklemma altså... Jeg blir aldri venner med den, den vender seg bare imot meg gang på gang. Det jeg derimot er veldig god venn med er våren og sola! Har derfor vært ute så mye som mulig i håp om å få litt farge på den vinterbleke kroppen.

Er det ikke deilig å ta litt "vårrengjøring" på seg selv? Det var det jeg følte at jeg gjorde her en dag, for da skulle liksom alt fikses på en gang. Det var kvelden og jeg hadde god tid, hoppet derfor i dusjen og stod der leeenge. Så ble det barbering av legger, armhuler, klipping av negler på både hender og føtter, napping av øyebryn og på med en god bodylotion. Det er herlig å ta seg tid til litt enkel velvære om kvelden etter at ungen er lagt og typen sitter som en zombie foran tv'n og glaner fotball eller noe annet kjedelig.

Det var litt tilfeldig at jeg skulle fikse alle disse overnevnte tingene på en gang, men jeg følte virkelig at jeg tok en skikkelig vårrengjøring på meg selv, og det føltes så bra! Hvis jeg tenker nøyere over det, så må jeg vel innrømme at det er nok samme prosedyre hver vår.. Jeg hater vinter, går aldri i skjørt eller gjør noe annet som gir meg grunn til å barbere leggene i 25 minusgrader! Typen bryr seg ikke, jeg får ikke noe mindre sex selv om leggene er hårete(heldigvis). Jeg er litt ekkel kanskje, men jeg bryr meg ikke. Vet jeg ikke er den eneste, så det er jo en liten trøst! Må nesten slenge med et sitat fra min herlige kollega som i likhet med meg hadde gravd fram barberhøvelen sin og tatt hårfjerningsjobben:
"Måtte jo stresse med få klippa vinterhekken på legga i dag tidlig slik at det går an å brette opp buksa litt!!" ;D Så sant, så sant. Nå er jeg i hvert fall klar for shorts, sandaler og hele pakka! :D

Vil ønske dere en nydelig 17.mai og oppfordre alle til å nyte vår, sol og årets første softis

Venus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar