onsdag 25. mai 2011

Morrasexblues

Morgensex er ikke noe som gir meg det helt store. Joda, jeg kan like sex om morgenen. Men det er aldri fyrverkeri, og ofte er det litt tiltak. Jeg kommer liksom så sent igang! Og morgensex for småbarnsforeldre er det samme som stress-sex. Ihvertfall her i huset.

Morrasex er fantastisk når man er forelsket. Men igjen. Da er alt fantastisk. Når man er forelsket så finnes det ikke noe bedre enn å bli vekket av en pikk som er på vei inn i garasjen. Faktisk kunne jeg tenke meg å bare bli liggende med pikken inni meg uten å røre meg en millimeter. Bare kjenne at den fyller meg opp og kjenne at jeg er hel. Jeg vet at jeg til slutt må opp og bevege meg for å få litt fart på sakene, men det er egentlig den følelsen av å bli fylt jeg liker best om morgenen. Når jeg er forelsket.

Når jeg ikke er forelsket er sex om morgenen bare en unødvendig dusteting jeg gjør bare fordi jeg har hørt at menn liker det best om morgenen. Jeg liker det ikke. Ikke fordi det ikke er godt. Det er definitivt godt! Sex om morgenen er som noe helt nytt hver gang. Det er akkurat som om kroppen er nullstilt etter natten og alle nerveender er bare. Jeg kan føle hver eneste bevegelse, hver minste lille rykning. Alt føles vanvittig godt. Det er godt å bli tatt på. Det er godt å kjenne fingre mot musa. Det er utrolig godt å kjenne pikken bore seg vei der den hører hjemme, og alle spesialpunkter trenger bare en liten berøring for å stråle nytelse. Det er bare kåtheten som ikke følger helt med.

Jeg bruker noe helt vanvittig lang tid på å komme, noe som gjør meg stresset. Jeg vil så gjerne få en orgasme. Jeg føler meg aldri helt ferdig om jeg ikke har fått orgasme. Samtidig kan sex så absolutt være fantastisk helt uten at jeg har fått orgasme. Jeg klarer meg uten. Særlig om morgenen. -Selv om jeg blir ekstra glad om jeg klarer å oppnå en midt i alt styret. Saken er at jeg ser at mannfolka ofte blir stresset av at jeg ikke kommer! Det gjør MEG stressa at de er stressa. Jeg føler jeg skuffer dem ved at jeg ikke får orgasme. Jeg vil jo ikke at de skal føle at de ikke er gode nok! Jeg blir plutselig redd han skal bli så opptatt av at jeg burde få orgasme at han glemmer å nyte sexen slik han burde. Morrasex er jo sex for menn. Det er da de er mest klare, det er da de kommer raskest, og det er da de nyter det mest. Er det ikke? Det er ihvertfall min erfaring. Jeg vil ikke ødelegge det ved å være treig med å få orgasme. Samtidig som at det å stresse med å ikke komme, ikke akkurat gjør det lettere å komme...

Dessuten. Om morgenen elsker jeg å dra meg i sengen. Bare ligge å kjenne at jeg våkner sakte. Slumre litt. Legge et ben på utsiden av dyna for å kjenne på luften. Dra den innunder igjen når den begynner å bli kald. Nyte varmen fra dyna og den myke puta. Kjenne at jeg slapper av og at jeg begynner å leve. Forestille meg energien stige i meg som vårens sevje i et tre etter en lang vinter.

Sex tvinger fram brå bevegelser og altfor mye blottet hud som blir nuppete i den kjølige morgenluften. Jeg kan formellig høre at kroppen min knirker mens jeg tenker at på tross av at alt føles godt, at jeg bare gleder meg til det hele er ferdig. Jeg gidder liksom ikke styre så lenge med det der sex-greiene på morran.

Noen ganger er det stas å ha hatt morrasex, mest for å kunne skryte av at jeg allerede har hatt sex. -Sjekk for en kåt og viril kjæreste JEG har, liksom. Han bare kaster seg over meg om morran og vi har vill og trøtt morrasex bare fordi vi MÅ, liksom!

Det er bare akkurat det. Det føles ut som noe jeg MÅ gjøre.

Lurer på hva jeg kunne gjort for å virkelig nyte sex før jeg har stått opp? Noen tips?

--Isis--

4 kommentarer:

  1. Akkurat sånn ahr jeg det også. Men mindre man er nyforelska og har lyst på hverandre hele tida, gir ikke morgensex meg noe særlig. Jeg klarer ikke å komme igang, og stort sett klarer jeg ikke å komme i det hele tatt. Og hva verre er; jeg bruker så lang tid på å våkne ordentlig at jeg tror ikke jeg er verdensmester i det vi driver med der og da. Nei, sex er best litt utpå dagen for min del!

    SvarSlett
  2. Jeg tenker at dette bare bekrefter at vi kvinner har seksualiteten primært i hodet, ikke i kroppen. Så lenge ikke fantasiene og stemningen følger med, så kan det være så godt det bare vil. Det blir ingen bomber og kanoner. ;-)

    SvarSlett
  3. Jeg har ofte sex om morgenen,men det er aldri dampende hett eller orgasmisk for å si det sånn. Men jeg tenker at hvis jeg våkner til en blid samboer som har ståpikk og knulleblikk(hah,bra rim,ikke sant?),så hvorfor ikke?
    Det er jo godt,og begge blir i bra humør.
    Pluss at det er litt moro å dra på jobb og vite at man har pult like før man dro,haha! ;)
    Men jeg er helt enig,jeg må være i den riktige stemningen og ha fantasien på plass om det skal bli noen orgasme på meg ;)

    SvarSlett
  4. Anonym: Hva vi gjør for disse mannfolka! ;-)

    SvarSlett