onsdag 6. april 2011

Sliten og lykkelig

Noen kvelder er jeg bare så sliten at jeg ikke orker tanken på å leke. Noen kvelder har det rett og slett vært så mye som har skjedd, så mye som har blitt gjort, så mye hjerneenergi som har blitt brukt, at jeg bare velter ned på senga og legger meg i fosterstilling. Det er de kveldene hvor jeg kjenner at jeg lever, men også kjenner at jeg nesten dør.

Det er selvsagt lagt opp til en typisk kveld hvor Charming begynner å klå... Jeg kryper enda tettere sammen i fosterstillingen, men når han kysser meg på halsen og slikker meg forsiktig på øret, så klarer jeg bare ikke holde stillingen lenger. Jeg snur meg på ryggen og slapper helt av i kroppen.
- Jeg er virkelig helt ekstremt sliten i dag.
Jeg føler på meg at det er viktig å understreke noe jeg egentlig har sagt hele kvelden. Det er jo ikke meningen å villede ham, eller oppmuntre noe jeg ikke kan gjennomføre. Han bare smiler.

Han legger seg over meg, men ikke på meg. Kysser og leker med brystvorten min mens han støtter seg på en arm på hver side av kroppen min. Det er noe mandig og sterkt ved den siluetten jeg ser over meg. Det er pirrende når han biter lett i brytvorten min. Det er litt ubehagelig, men også facinerende deilig. Jeg kjenner at det våkner til liv et velkjent sug i underlivet. Et sug som står i dyp kontrast til den utmattende kroppen jeg bor i akkurat nå. Jeg har lyst på ham, men jeg orker ikke røre meg!

Han beveger seg nedover magen min. Jeg lurer på om han tok det alvorlig da jeg sa jeg var sliten. Så jeg sier det en gang til. Tungen hans tar en runde rundt navelen min. Ikke for nær - jeg er tross alt kilen - men nær nok til at jeg blir passelig anspent. Og kåt.

Så retter han seg opp. Han bare stirrer på meg. Så tar han et godt tak rundt pikken sin og runker noen tak mens han kiler meg på fitteleppene med den andre hånden. Han fører hånden min ned for å oppmuntre meg til å fortsette. Men jeg er sliten. Og selv om jeg er kåt, så er jeg ikke våt. Kroppen min protesterer på sin stillferdige måte. Men jeg fortsetter med å kile meg selv på utsiden av fitteleppene, mens han kikker på meg og lar hånden sin gli opp og ned på pikken sin. Det er ingen tvil om at den ikke har noen grunn til å sabotere.

Jeg er usikker på hva han kommer til å gjøre, og jeg kjenner jeg er litt redd han skal forsøke å dytte pikken sin i meg. Det er forholdsvis mørkt i rommet. Det er ikke sikkert han ser hvor tørr jeg er. Det er ikke sikkert han kjenner etter først. Det pleier som oftest ikke å være noe problem å bare gyve på.

Så stuper han ned over meg. Tunga først. Ned imellom de tørre foldene mine. Jeg puster lettet ut, samtidig som hjertet mitt gjør et hopp av fryd. Jeg elsker å bli slikket. Det føles så lenge siden sist. Så heldig jeg er, som får ligge på ryggen og bare nyte. Ihvertfall for nå. Så må jeg vel gjøre en liten jobb etterpå for å kompensere, men det kan jo hende energien har kommet tilbake til da?

Det hele er faktisk utrolig deilig. Så deilig at jeg ikke engang trenger å fantasere for å få orgasme. Den kommer av seg selv så hele kroppen min rister og løfter seg. Når det til slutt roer seg ned kjenner jeg at jeg om mulig er enda mer sliten. Sliten og tilfreds. Jeg har bare lyst til å legge meg over på siden og sove. Men jeg venter. Venter på at han skal legge seg over meg.

Han gjør ikke det. Han legger seg ned ved siden av meg. Han puster tungt og det oser kåt av ham. Men han bare ligger der. Krever ingenting. Jeg legger meg forsiktig inntil ham.
- Hva med deg, da?
- Du er sliten. Jeg forventer ingenting. Men det er godt at du ligger inntil meg, da!
Jeg slapper av igjen. Jeg trenger ikke. Jeg skulle gjerne. Men jeg trenger ikke. Og jeg orker ikke. Ikke denne gang. Jeg får ha det til gode. Jeg legger hånden på pikken hans for å kna litt på ballene hans. Han liker at jeg gjør det, uten at det ligger noe seksuelt i det. Han er hard. Steinhard. Joda, kåt er han. Og inni meg er jeg litt imponert over at han greier å ikke kreve noe av meg. Samtidig som jeg tenker at han nok har litt godt av det også. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har ligger nikåt med tennene i dyna, etter at han har lagt seg over på siden og sovnet etter en avsugning. Jeg bestemmer meg for at jeg fortjener en kveld som er min. Så smiler jeg og sover med hånden på ballene hans.

--Isis--

2 kommentarer: