tirsdag 19. april 2011

Surmule-sex.

Her en dag var jeg skikkelig sur da jeg gikk å la meg. Ikke egentlig bare sur heller. Mer sånn at jeg gikk å tenkte på ting i forholdet mellom meg og Charming som ikke var helt bra. Tenkte så mye at jeg lå våken om nettene og grublet. Jeg visste jeg burde snakket med Charming om det jeg gikk å tenkte på, men det passet seg liksom aldri sånn, og dessuten gruer jeg meg alltid for å begynne å snakke med Charming om ting og tang. Det blir bare ekkel stemning og grin av det.

Charming skjønte selvsagt at det var noe galt. Det var ikke akkurat subtilt slik jeg lå stiv som en pinne med en meter imellom oss og dyna godt pakket imellom. Jeg tror jeg hadde trykket dyna omtrent over hodet også. Dessuten svarte jeg kort og surt på alt han spurte om, og holdt på å stå opp av senga for å slippe å ligge der og lide for meg selv. Han bad meg dog legge meg ned igjen og jeg fikk bare vær-så-god-prate.

Det gjorde jeg ikke. Hvor lett er det egentlig å begynne å prate til bakhue på han du er sur på? Dessuten var det var midt på natta og jeg visste han var trøtt og at han skulle på jobb dagen etter. Så jeg nektet å prate. Det ble ingen egentlig noe roligere av, så selv om det ble stille så sovnet ingen av oss. Stemningen ble bare surere og surere. Ihvertfall for meg. For Charming ble stemningen antakelig mer og mer trist og fortvilet. Han tenkte vel noe slikt som at han burde sovet fordi han skulle tidlig opp neste morgen, men mine tanker hadde nå smittet over på han og kvernet rundt i hodet hans istedet. -Bare at han måtte tenke seg fram til hva jeg tenkte på. Flott.

Etter å ha ligget sånn en stund, så holdt jeg på å sovne. Man venner seg liksom til surningen etter en stund og godtar den som den er, sovner og fortsetter i morgen.

Så kjenner jeg plutselig en hånd på låret. Charmning famler under dyna for å finne fram til kroppen min. Jeg stivnet til. Men den famlende håndbevegelsen betyr også at Charming er lei seg og trenger trøst. Det er ikke så lett å være like sur når den du er sur på rekker ut en hånd og viser at han trenger litt mykhet. Jeg lå likevel stille. Reagerte tilsynelatende ikke på berøringen. Vel, tilsynelatende holder ikke når det gjelder Charming. Han vet så godt at jeg reagerer så visst på slike berøringer og at jeg ikke greier å si nei når han har behov for å klå litt. Han famlet seg raskt fram mellom bena mine, vred seg over på ryggen for å komme lettere til, og begynte å stryke og fikle og kile og fingre.

Det er helt sinnsvakt hvor deilig det er å bli berørt på helt private steder når man er sur som en potte! -Særlig når det er syndebukken som føler seg fram. Jeg kjente jeg var våt og myk som en stille innsjø. Jeg kjente fingrene til Charming ta for seg av det han fant der nede. Etter ristingen i sengen å dømme hadde han et godt tak rundt sine egne private områder også. Det kunne forsåvidt bekreftes av at håndbegelsene som skulle være beregnet på meg ble helt random og ukontrollerte. Han klarer virkelig ikke gjøre to ting på en gang. Det gjorde ikke noe. Det var deilig likevel, og jeg kjente at jeg tinet opp. Men ikke så mye at jeg kunne innrømme at det var godt. Eller?

Et stønn glapp ut av mine ikke lenger så sammenpressende lepper. Plutselig tar Charming et godt tak rundt meg, løfter meg opp på seg og trer meg ned på pikken sin. Det er ikke noe vits å late som lenger. Jeg er kåt. Og jeg har godt av å få meg litt pikk, sur som jeg er.

Charming bytter på å løfte meg opp og ned på pikken sin og gni meg fram og tilbake. Jeg liker at han tar styringen og lar meg føre. Det kjennes godt å være litt submissiv. Jeg kjenner at det ikke er lenge til jeg kommer. Jeg hører på stønningen til Charming at han nyter. Jo mer jeg stønner, jo mer vrir han seg i nytelse. Han elsker at jeg har det godt og jeg elsker det litt jeg også akkurat nå.

Så kommer jeg. Det føles befriende. Plutselig har jeg glemt hva jeg egentlig var sint for. Jeg smiler midt i saligheten og er igrunn bare masse glad. Charming smiler tilbake og vi gnir og jokker litt til. Helt til jeg kommer igjen. Åh, jeg liker det når mannen lar damene komme først. And second. And....nesten third også...men da greide ikke Charming i holde lenger, skjøv meg av og dyttet meg ned for å ta imot med munnen. Det er småkjipt å bli avbrutt på kanten av en heftig orgasme, men tross alt hadde jeg fått to allerede, så det var vel igrunn bare å tie stille og gape for det som kom.

Etterpå krøller jeg meg sammen inntil Charming og sovner lykkelig ved siden av ham og han ved siden av meg. Og dagene som kommer klapper jeg pent igjen og biter i meg alle negative bemerkninger og sure kommentarer og lar frustrasjonen hvile bare littegrann til. Tross alt er det lite som slår en god orgasme og en heftig runde i høyet! -Så får jeg vel plukke opp sokkene hans en uke til. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar