tirsdag 12. juli 2011

Sliten (but happy)

Jeg er fryktelig sliten for tiden. Det skjer en masse her på hjemmefronten som jeg i bestefall har begrenset kontroll over. Og det tapper meg for krefter. (Lyset...jeg ser...lyset...) Derfor blir det nok litt stillere på bloggen en liten stund framover.

Det betyr ikke at jeg har glemt dere.

Og det betyr for all del ikke at jeg har tenkt til å legge ned bloggen.

Jeg elsker denne bloggen! Jeg elsker hver eneste kommentar og hver eneste følger. Og først og fremst, jeg elsker å skrive. Så jeg kommer sterkt og godt tilbake.

I mellomtiden er det kanskje en Gudinne eller to der ute som har en historie, eller noen tanker, som du går og ruger på? :-) I såfall - send dem gjerne til gudinnene@hotmail.com.

Fremdeles god sommer!

--Isis--

Og - til den som sendte en Google+invitasjon til nevnte mailadresse: Jeg er litt usikker på om jeg skal ta det ibruk enda. Privat bruker jeg det allerede, men jeg må være sikker på at det er sikkert før jeg kaster meg uti det med hele bloggen. Tror jeg. Jeg tenker på det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar