fredag 8. juli 2011

Gudinnene Twittrer

Det er visst viktig å være aktiv på Twitter. Alle de kule er aktive på Twitter. Blir du kul av å Twittre, eller Twittrer bare de kule? Uansett, det er best å gardere seg. Så Twitter it is.

*Venter på at følelsen av kulhet skal strømme igjennom meg helt magisk*

Hmmm...hvordan føles egentlig kul? Hvis man blir kul av Twitter, og jeg føler meg som den samme som før jeg Twittret, betyr det at jeg alltid har vært kul? -Eller er det sånn at det tar litt tid før magien slår til?

Uansett så fortsetter vi selvsagt på Facebook også. Selv om Face visstnok ikke er kult. Face er mer en nødvendighet. Ihvertfall for småbarnsmødre med ekstrem stolthet over avkommets prestasjoner. Eller for par med litt for mange hjerter i tilværelsen.

Twitter er ikke for slike. På Twitter må du være kul. Ellers blir du kastet ut. Tror jeg.

Dessuten er ingen sinte på Twitter. Du har visst bare lov til å være sint hvis du kan være sint og morsom samtidig. Og da høres man jo ikke sint ut i det hele tatt.

Så. Jeg Twitter. -Har jeg bestemt meg for. Sånn at jeg også blir kul. Hvis det ikke var sånn at jeg var kul fra før, da. Det betyr bare at jeg hører til på Twitter allerede.

En ting til. Har ikke Twitter hjerter?

Vel, uansett. Du vet. Kul, vettu.

Hva er ditt forhold til Twitter?

--Isis--

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar