onsdag 13. juli 2011

Nesten som å campe...

Charming og jeg (hører dere, jeg har nesten blitt anstendig! Nevner Charming før meg selv og greier! Good stuff! Snart er jeg all sugar and love) har tilbrakt noen netter på verandaen. Vi fant ut at det kunne være en god idé da vi fikk så mye besøk at vi ikke fikk plass til oss selv på eget soverrom. Alternativet var sovesofaen, men den er så grøssende ubehagelig å ligge på at vi vurderte utelivet som mer fristende.

Det var faktisk nesten som å campe. Hvis camping hadde vært noe jeg likte.

Der lå vi da, og tøyset og fniste som to kåte tenåringer på førstegangsovernatting. Tok bilder av hverandre med mobilkameraene, rullet oss nakne ut av laknene, laget grimaser og fortalte vitser, tok flere bilder...du vet. God gammel fjortissering.

Så fant vi ut at vi skulle knulle. Charming hadde sjarmerende nok tatt med en liten glitrende vibrator ut i det fri og jeg synes ideen var god med en gang. Det er tross alt ikke mange dagene siden vi faktisk hadde en ganske nice efaring med den der, i tillegg til at vi har hatt noen erfaringer i fjern fortid som var ganske ok på tross av gravidmage og whatnot. Så vi fisket den fram og fniste mens den duret seg vei over private legemsdeler. Ekstra deilig at vi var ute, fordi lyden ble mindre forstyrrende. (Duringen fra en gjennomsnittlig vibrator kan jo vekke de døde)

Vi satt halvveis oppreist, nakne selvsagt, med vibratoren på full guffe helt til Charming (som har superhørsel) stivnet til og røsket til seg dyna, dyttet meg ned under den og stirret ut i luften. Akkurat idét nabojenta i huset nedafor (samme huset som han gammer'n som så oss ha sex på verandaen) kom vraltende forbi mens hun pratet i telefonen. Jeg fikk ikke skrudd vibratoren av skikkelig i panikken og begravde den i dyna så godt jeg kunne mens jeg desperat prøvde å skjule mine egne vitale deler med resten. Vi turde nesten ikke puste. Hun snudde ikke på hodet. Hun snakket engasjert i telefonen og strenet mot huset med lange skritt.

Vi pustet lettet ut, kikket på hverandre og smilte. Ingen flere naboer i sikte?

Neivel, so let's get on. Vi satte igang med doggystyle. Det var nesten så vi ula. Nesten. Ingen av oss var vel så voldsomt kåte, vi hadde sex mest for å ha sex. For moroa ved det. For moro var det.

Charming peiset på bak meg mens jeg stod oppetter verandadøra og pustet. Pluselig bøyer han meg framover så jeg nesten deiser hodet i gulvet (jepp, jeg er så myk...neida, men det føltes sånn!) og skyver vibratoren inn i rumpa mi.

Før, da jeg var mer uerfaren med analpenetrering (det er faktisk egentlig ikke så lenge siden, når jeg tenker jeg om) måtte jeg være helt sinnsykt kåt for å i det hele tatt orke tanken på å noe i rumpa. Nå er jeg så vant til det at det er så vidt vi gidder å fukte først. Jeg er usikker på om det er bra eller dårlig. Det får meg litt til å føle meg som ei velbrukt tøyte når jeg tenker på det, men på en annen side så elsker jeg meg selv og kjenner meg veldig trygg i min seksualitet. -Så jeg tenker bekymringsverdig lite på det.

Vibratoren vibrerte og Charming pulte på. Jeg lukket øynene og fantaserte og nøt det jeg var god for uten å egentlig kjenne det helt store kåthetsfyrverkeriet.
- Ehm...den vibratoren er litt mer effektiv enn jeg hadde regnet med....den stimulerer jo MEG. Litt for mye...
Charming stoppet opp i all peisingen sin. Så trakk han seg ut.
- Å faen!
Han holdt hardt rundt pikken sin med den ene hånden. Blikket konsentrert. Øynene blanke.
- Å nei, å nei, å nei!
Han begynte å se seg rundt med flakkende blikk og med pikken i hånda løp han stabbende (og fremdeles naken) bort til verandarekkverket, kjøt hoftene fram som om han skulle tisse og spermet ned på gresset 3 meter under, med utsikt over hele Trondheim.

Når han kommer UTEN å mene det, DA kan han ikke sperme på meg, vettu. DA er det KLIN, plutselig.

Også kan han ikke slikke meg når han har kommet uten å mene det, for han vil ikke slikke sin egen sperm. Logikken i det forsvant litt ettersom all spermen lå på gresset, så jeg spurte om orgasmen hans ble litt ødelagt av at den kom så uventet og at han prøvde å holde igjen. (For det kunne jo være derfor han ikke unnet meg orasme etterpå. -At hans ble ødelagt) Men nei, den ble ikke det, så han. Han ble bare veldig flau fordi han mistet kontrollen og ikke kunne gi meg mer.

Det kunne han jo, prøvde jeg å si. Men han bare gjorde seg dum.

Det var igrunn greit, for jeg var ikke kåt.

Så la vi oss mens jeg lo. Lo fordi han hadde vært så morsom der han stabbet seg bortover verandaen, høy på orgasme, og lo fordi jeg ikke helt kan fatte hvordan han greide å holde på spermen mens han egentlig hadde orgasme.

Dette var visst en vanskelig teknikk, fikk jeg høre, for her gjaldt det visst å klemme sammen pikken så spermen holdt seg inni, men ikke for lenge, for hvis orgasmen helt gikk over ville det ikke sprute, men bare renne sånn kliss nedover pikken og hånda, så det var viktig å ha den siste "strtsh'en" klar. Dette er tydeligvis noe han har studert og trent på i mange år.

Jeg klarer ikke gå en gang, jeg, når jeg orgasmer.

Ja. Jeg har prøvd. For moro skyld. Hva skal man egentlig ellers gjøre når man kjeder seg alene?

Har du hatt en bra uteknull-opplevelse?


--Isis--

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar