fredag 10. desember 2010

Å lengte hjem

Du vet du savner pikk når du oppdager at du ubevisst runker girspaken mens du kjører.

Jeg har vært en uke hjemmefra. Jeg og Ungen. Jeg har sovet i stua til ei venninne med Ungen i reiseseng. Jeg har ligget der og savnet. Jeg hater å måtte gå lenge uten sex. En av dagene fikk jeg en opphissende melding fra Charming som nesten fikk meg til å akutt begynne å sikle. Han sender aldri sex-meldinger. Ihvertfall ikke uten at jeg har sendt først. Men på tirsdag gjorde han det. Jeg tror jeg ble forelsket i ham på nytt der og da.

I dag er det torsdag. Jeg har hatt en lang dag. Sittet mye i bilen. Levert Ungen til barnevakten. Det var en times kjøretur. Så stakk jeg til Oslo for å ta eksamen. Det er halvannen time å kjøre. Eksamen tok 45 minutter. Det tok meg to og en halv time å kjøre tilbake. Rushtid. Det er ikke mye annet å gjøre i en bil enn å tenke. Fantasere. Mimre.

Innen jeg var tilbake for å hente Ungen, kjente jeg klitoris banke. Det var ikke aktuelt å stoppe. Ungen er ekstremt avhengig av meg. Jeg måtte raskt tilbake for å redde barnevakten fra den frustrerende oppgaven å være barnevakt for en unge som går i snakke- og spisestreik med en gang jeg går ut døra. -Etter en time med hyling.

Etter å ha mettet en brølende sulten mage både på meg selv og på Ungen bar det videre til mer familie. Enda en times kjøretur. Julegaver skulle leveres. Familiebånd skal opprettholdes og smøres. Det prates og spises mer. Jeg glemmer alt som handler om sex. Vel, ihvertfall skyver jeg det langt bak i hodet. Hver gang Charming blir nevnt kommer bakhodet fram i panna og klitten starter igjen å banke. Men jeg er god på å skyve sånt unna.

På vei "hjem" sovner Ungen i setet sitt. Jeg blir sittende for meg selv å tenke igjen. Jeg synger til alle sangene som spilles på radioen mens jeg holder høyre hånd på girspaken. Tommelen begynner å stryke over toppen, kjenne på strekene og tallene som angir girene. Det kjennes glatt. Særlig med de myke vantene på. Jeg synger mer. Kjenner på girstanga. Leker meg med fingrene. Oppdager at jeg faktisk runker girstanga inderlig og ivrig.

Når jeg tar meg selv i det stopper jeg og trekker til meg hånden. Jeg er flau. Jeg er kåt. Jeg innser at jeg faktisk sitter å gjør meg selv kåt ved å gni, stryke og kjæle med girspaken og synge til gamle slagere på radioen. Jeg rødmer for meg selv. Men jeg er jo praktisk talt alene. Jeg legger hånden tilbake på girspaken. Det er faktisk godt å ta på. Jeg lar fingrene leke. Jeg lar hånda stryke. Jeg lar hodet på girspaken flyte rundt i håndflaten min. Det er lenge siden jeg har hatt en skikkelig runkesesjon med Charming. Jeg merker at jeg savner å ta på kuken hans. Den pleier å kjennes glatt og stiv slik som girstanga gjør under mine vantekledde hender. Jeg kjenner det suger i underlivet. Det er lenge siden jeg har lekt meg med hendene mine og pikken til Charming. Tro om han savner det?

Jeg tror det blir en overraskelse for Charming når jeg kommer hjem. Om jeg bare greier å holde fitta mi unna, da. Jeg kjenner suget. Det er lenge siden nå. Jeg savner pikk. I morgen skal jeg hjem. Jeg gleder meg.

Hva tenker du på når du kjører bil?

1 kommentar:

  1. Det er dog verre å bli runket mens man kjører bil.

    Kjører til hytta, hånden havner mellom lårene hennes, masserer henne nesten opp til orgasme - og hun gjør det samme med meg. Vi fortsetter slik til vi ikke klarer mer, og stopper i en busslomme. Jeg går rundt til andre siden, åpner døren, river av henne buksen og tar henne hardt bakfra... Ah, minnene.

    SvarSlett