søndag 5. desember 2010

The importance of sex 2

(Første innlegg ligger her... )

Det var vanskelig å vite hvor jeg skulle begynne. -Men en viss strategi la seg for meg med en gang. Press er for idioter. Det ville ikke falt meg inn å begynne med noe bevisst press. Utfordre, ja. Gi rom for at de kan ta det i eget tempo, selv om jeg gir meg en dytt nå og da. Presse? Nei. Da vil man bare møte en steil vegg som nekter like mye av prinsipp som av noe annet.

Jeg begynte jo å snakke med gutten. Prøve å lirke ut av han om det kunne være NOE, hvasomhelst mer enn det jeg hadde sett eller det han hadde sagt. Men jeg oppdaget snart at Charming liker ikke å prate om sex heller, han. Han prater lett en liten stund, men så er det som om han går lei. Eller han blir fornærmet over noe. Jeg prøver aldri å såre han eller si noe som han kan bli lei seg for, men samtidig er det naturlig for meg å spøke med sex akkurat som med alt annet. Å spøke med sex er ingen spøk for selveste Charming! Så jeg må ofte la emnet ligge flatt. Dessuten er det ikke så mange svar å få. Sex er nesten uinteressant, får jeg inntrykk av. Han mener jeg må ha et utrolig kjedelig sinn hvis alt jeg tenker på er sex. Jeg har aldri opplevd at han selv har tatt initiativ til å snakke om sex. Det er stort sett jeg som greier å vri samtalen inn på det sporet.

Snakker du med kjæresten din om sex?

Jeg har prøvd å flørte med gutten. Det går forsåvidt greit. Han liker å le. Jeg liker å få andre til å le. Vi er et godt team sånn sett. Men det slår ikke gnister akkurat. Åh, vi kan le og tulle. Men det er for all del ikke spesielt sexy. Bare morsomt. Litt som å danse fugledansen med sugerør i nesa og ørene. Morsomt. Overhodet ikke opphissende.

Jeg har prøvd å fortelle hva jeg har lyst til å prøve. Det hadde vært en god taktikk hvis jeg hadde villet skremme ham. Han blir ikke spesielt imponert. Han tror jeg er gal. Hvafforno? Trekant med en annen mann? Usj, da må han jo se en annen mann naken! Med ståtiss! Rollespill? Kleint. Trekant med ei anna jente? Joda, han kan være med på det, men han er ikke akkurat ivrig. Egentlig er det litt sånn at det jeg foreslår blir nedstemt omtrent med en gang. Mulig jeg går litt hardt ut... Jeg tenkte kanskje jeg kunne starte litt pent og foreslå å sette bind før øynene hans eller noe sånt...men så kom jeg på at vi har jo alltid sex i mørket.

Hva gjør du når du skal være litt "gal" seksuelt?

(Mer fortsettelse følger...)

5 kommentarer:

  1. Kjæresten min satt helt oppslukt i skjermen en dag. Jeg lurte på hva som var så interessant. "En blogg jeg leser". Vet hun leser mye blogg, men denne gangen begynte hun å stille meg masse spørsmål om sexen vår. Hva jeg syntes osv. Så bad hun meg lese et par innlegg, og vi ble sittende å prate litt.

    Jeg synes det er sprøtt å se hvor gærne folk kan bli. Virker jo helt ekstremt, og jeg synes kjæresten min er litt i overkant når det kommer til sex! Hun synes selv dette ble i meste laget, og lurte på om jeg hadde holdt ut om hun hadde sånne behov. haha!

    Du skriver bra! Men vi begge to føler med kjæresten din, viss han får oppleve så nær som halvparten av desperasjonen din.

    SvarSlett
  2. Medfølende mann: Hahahaha! Så herlig! Nå fikk du meg til å le godt. Jasså? Er jeg gæ'ærn? Hehe

    Jeg vet jeg er litt gal. Charming sier det til meg stadig vekk. Og han påpeker gang på gang at jeg har et overgjennomsnittlig behov for sex. Det er nok bare slik det er.

    Heldigvis er kjæresten min fantastisk. Han prøver å henge med så godt det går. Fortellingen er ikke ferdig enda. Jeg lover å fortelle hvor heldig jeg er også.

    SvarSlett
  3. Synes ikke du er så gal jeg, Isis :)
    Jeg kan ikke snakke med kjæresten om sex, det funker liksom bare ikke. Men begge er vi like ivrige, og forstår hva den andre vil(hvertfall til en viss grad), så vi har det bra selv om vi ikke snakker så mye.. :)

    SvarSlett
  4. Anonym: Alle er litt gale. Sant? Neida. Vi er forskjellige. Det er menneskehetens store styrke! Og store svakhet.

    Så du kan heller ikke snakke med kjæresten om sex? Hva er grunnen? For oss er det rett og slett interesse"problemer" hos den mannlige part. -Og at jeg ikke kan ta sex så seriøst som han. Hehe. Hva med dere?

    SvarSlett
  5. Tusen takk for en utrolig hyggelig kommentar. Det varmer et slapt lem ;)

    SvarSlett