- Det vet jeg ikke om jeg har lyst til å svare på
Jeg bad og tryglet. Jeg var i en nysgjerrig alder og sånn. Han kikket på meg fra siden og nølte litt til.
- Det er hvis jeg skulle hatt sex med deg.
Det tok et sekund før jeg greide å fatte hva han sa. Det var absurd! Det gikk jo ikke an! Jeg var vel en 11-12 år den gangen.
Det er den eneste samtalen jeg kan huske ang sex fra jeg var liten. Ellers handlet samtalene mest om at sex var forbeholdt ekteskapet. Det var jeg jo helt enig i, selvsagt. Jeg var fast bestemt på å spare meg til bryllupsnatten. Pøh. Det holdt til jeg fikk min første kjæreste som 16-åring.
Første gang var en katastrofe. Ikke fordi jeg ble traumatisert eller hadde sex i fylla eller i baksetet på en bil eller etter annet tilfeldig. Settingen i seg selv var koselig nok - nesten romantisk. Det var en katastrofe fordi jeg ikke ante hva jeg drev med, eller hva som skulle skje! Jeg var så grønn når det gjaldt sex at jeg trodde faktisk at det var slik at gutten koblet seg på og deretter gikk resten av seg selv. Jeg ante ikke at det var bevegelse involvert!Det hjelp ikke nevneverdig at stakkaren selv ikke hadde det spøtt erfaring. Han var også jomfru. Ikke hadde han lest noe særlig om sex eller den kvinnelige fysiologi heller. -Men han hadde sett mye på pornofilm!
Jeg hadde trusa av, men topp og BH på. Vi tenkte liksom ikke over at det skulle av også. Han hadde T-skjorte, men ingen bokser. Han klådde på meg. Jeg var våt og veldig veldig klar. Og hårete. Nice. Han spurte om jeg kunne ta på ham. Jeg ante ikke hvor jeg skulle ta, eller hva jeg kom til å møte på! Famlet meg fram, møtte på noe mykt og litt hårete. Jeg ante ikke at det var ballene jeg klådde på. Pikken lå jo stiv oppover magen. Slik enkel fysikk fattet jeg ikke den gang. Han flyttet litt på hånden min og jeg fikk tak rundt noe som liknet litt mer på mitt mentale bilde av en stiv pikk.
Ja, så lå jeg der, da. Hånden lå stille over pikkens hans. Hva var det meningen jeg skulle gjøre nå?
Han la seg til slutt over meg og famlet seg fram til riktig inngang. Det var ikke så rart som jeg hadde trodd det skulle være. Det var ikke spesielt godt heller. Det var igrunn ikke noe særlig å skryte av generelt. Men det hadde jeg heller ikke ventet. Han la seg til slutt ned ved siden av meg, med et salig blikk i de blanke øynene. Høytidelig sa han:
- Nå har jeg gjort deg kvinne og du har gjort meg mann.
Finnes det noe mer kleint å si etter sex?
Fem minutter senere ville han prøve igjen. Det var greit nok, dog rytmen ikke var så mye bedre. Men så skulle han bytte stilling. Jeg ante ikke at det fantes andre stillinger! Skulle jeg sitte på topp? Eh...hvordan gjorde man det, da?
Men vi prøvde og han jukket og jeg sklei og til slutt så kom han jo. Jeg fortsatte likevel. Jeg spurte meg selv hvordan man avslutter sex. Det hadde jeg aldri liksom tenkt på før. Jeg ante ikke. Stakkaren i senga bet det vel i seg og sa ikke stort. Til slutt gikk jeg av fordi jeg ikke gadd mer.
I flere måneder etterpå hadde vi sex flere ganger om dagen. Jeg var like usikker hver gang han foreslo noe nytt. Hva? Ta meg bakfra? Som en hest? Ekkelt!! Men jeg ville jo ikke være snerpete heller, så jeg snudde meg da rundt og han jokket på. Jeg følte meg mest dum, men lot det stå til.
Likevel likte jeg sex. Jeg likte å kjenne at det sugde i underlivet når jeg satt på bussen og tenkte på pikken hans inni meg. Etter en stund lærte jeg meg selv hvordan jeg skulle få orgasme, og plutselig var det hele ganske mye mer spennende for meg også.
Så en dag spurte han plutselig om jeg kunne ta den i munnen!
Hæ? I munnen? Hvorfor det? Æææææsj, det er jo den han tisser med! Jeg synes forslaget var helt merkelig og hadde aldri hørt om det før! Ta pikken i munnen?Jeg trakk pusten og dukket nedover. Okay, her skulle det pikkes i munnen! Så jeg la den på tunga og lukket leppene rundt. Vel, hva nå da? Jeg synes fremdeles det hele var mildt sagt idiotisk. Og unaturlig og feil. Han prøvde å lære meg. Kunne jeg ta den litt ut og inn i munnen, liksom? Eh...jo....
Det var mye tenner i den seansen. Jeg fatter ikke at han greide å komme i det hele tatt. Jeg hadde virkelig ikke peiling på hva jeg gjorde eller hvorfor. Heldigvis sa han ifra før han kom. Sæd var jo ekkelt. Ikke snakk om at jeg ville ha det i munnen! Yach!
Jeg har lært en del siden den gangen. Men sex var så nytt for meg da det var nytt, at det tok månedesvis før jeg ble komfortabel med bare det å bytte stilling! Dessuten gikk jeg med konstant dårlig samvittighet. Jeg som skulle vente til jeg var gift!
Jeg tror jeg var et ekstremt tilfelle. Jeg regner med at de fleste, selv om de har sin kleine første gang, i det minste visste at sex betyr at kuken skal inn i vagina også ut også inn også ut igjen og inn...
Det er sikkert flere jeg kan klandre for min manglende basiskunnskap. Men jeg skulle ønske mamma og pappa snakket litt mer naturlig om sex. Jeg var jo livredd! Sex var skummelt, stort og skremmende. Jeg kan si som så at forholdet til denne gutten ble ødelagt, blandt annet fordi jeg var så usikker i sexlivet. -Noe som i seg selv er ganske trist ettersom han er far til to av mine barn! Jeg brukte lang tid på å jobbe med meg selv for å bli den sikre gudinnen som jeg er i dag. -Og jeg har fremdeles masse å jobbe med.
Hva synes du? Er sex naturlig og sunt, eller er det skremmende og vanskelig?
Hvordan var din første gang?









.gif)



