fredag 29. juli 2011

Når apene knuller...

Charming er on a roll for tiden. Det får visstnok bra på jobben, han trener med meg innimellom, han er blid som en sol og han er kåt som et udyr.

I går kveld kom jeg spankulerende og intetanende og klar for å sove inn på soverommet. Åpnet døra og jeg ble blendet av det jeg først trodde var en liten lommelykt. Viste seg at det var lys på mobilen til Charming og at han mente å filme meg mens jeg kledde av meg.

Det fikk meg til å føle meg rimelig ukomfortabel. Hey, jeg kan strippe jeg, men jeg må liksom gå litt inn i meg selv og finne styrken og sånn. Først. Jeg er bare ikke så fantastisk full av selvtillit etter å ha inntatt en liter iskrem og sett på TV. Trening eller ikke. Så jeg lo nervøst og myste mot lyset og kledde av meg så fort jeg usexy som jeg bare kunne (i håp om at han aldri skulle få lyst til å se på filmen igjen...eventuelt kanskje tilogmed slette den..nå viste det seg at filmen ble så mørk at det ikke var noe å se uansett, så sånn sett så gikk det jo greit, men god plan uansett, sant? Det med usexy altså?) før jeg hoppet mellom laknene.

Han hadde snudd senga forresten. Eller, ikke egentlig senga. Men dyna og puta. Så nå lå vi plutselig med hodene der som føttene pleier å være og jeg lå på hans plass...jeg lurer på om han gjør det med vilje bare for å forvirre meg. Han gjør sånt.

Uansett.

Han slo nå av det hælsikes kameraet på mobilen og plutselig kunne jeg se igjen. Jeg la meg til rette, smilte til Charming og ventet på søvnen.

-Fingre deg selv.

Det er fremdeles merkelig å høre Charming kommandere meg til noe, men han begynner å bli god på det. Så god at jeg kjente hendene mine flytte seg av seg selv. Plutselig tar han tak i håret mitt og drar hodet mitt ned mot pikken min. I like it when he takes control. Jeg gapte og han stappet pikken i munnen min mens han halte og dro i hoftene mine. Aha. 69. Kan du ikke bare si det da, mann, istedet for å røske og dra? Jeg skjønner aldri han du skal da! Jeg snudde hele kroppen og løftet det ene benet middels elegant over på den andre siden av ansiktet hans (jeg dro ihvertfall ikke til ham på veien), fremdeles med pikken hans i munnen. Jeg tror jeg så ut som en sulten apekatt. Sexy. Kjente en tunge mellom leppene, men var igrunn konsentrert nok om det jeg drev med nede i hofteregionen til Charming og la ikke helt merke til hva han drev med under der.

Helt til han plutselig gjorde noe annet. Fremdeles slikking, men hælvetes GOD slikking. Jeg greide ikke konsentrere meg lenger og hadde plutselig nok med å holde meg selv oppe, konse om å ikke kvele hodet hans og gi lyder for å fortelle at Hey, dette er fine greier...ikke slutt med hva det enn er du gjør. Apekatten hadde sluppet bananen. Idét orgasmen bølget over meg tok jeg pikken i munnen og sank dypt ned på den. Det er lite som slår en apekatt lage halvkvalte apekattlyder trædd nedover en stor pikk. Orgasmen bølget seg ferdig, men Charming stoppet ikke likevel. Snart kjente jeg orgasmen bygge seg opp på nytt. (Det er en fin greie med oss jenter. Har vi først fått en orgasme, så skal det ikke så mye til å få en til...) Jeg hadde fremdeles pikk i munnen, men plutselig nektet Charming meg tilgang til bananen og gjemte den under hånden sin. Jeg prøver å finne den, men hver gang jeg greier å slikke litt på hodet, blir jeg dyttet unna. Hmfr. Jeg vil ha pikk i munnen når jeg kommer! Men jeg kommer likevel. Orgasmen nå er kraftigere enn den forrige. (Heller ikke noe ukjent fenomen)

Jeg kunne fortsatt hele kvelden, men nå har visst Charming bestemt seg for at det er hans tur. Han lirker seg ut fra under meg og han drar meg rundt og legger meg til slik han vil ha meg. Jeg finner meg selv på ryggen, med hodet omtrent mellom bena hans, stirrende på på ballene som jingler litt hit og dit under hånden som runker pikken. Ooookai...hva er det han vil nå egentlig? Mener han å komme på meg nå? Hvor? Puppene? Ansiktet? Jeg ser plutselig for meg at det drypper sæd ned i ansiktet mitt og renner inn i nesa mi. Jeg kjenner at jeg blir noe nervøs. Jeg er ikke redd for sæd sånn til vanlig, men tanken på en seig guffe som renner inn i nesa mi, det er ikke en helt god tanke.

Så bøyer han seg bittelitt ned og putter pikken i munnen på meg igjen. Å ha en pikk i munnen fra denne vinkelen føles veldig porno og litt naughty. Det er blant annet mye lettere å deeptroate slik. Så kjenner jeg at han kommer. Og sæden renner ned i halsen på meg uten at jeg har noen som helst kontroll over det, og for å unngå at det renner ned i pusterøret prøver jeg å svelge og når jeg svelger så renner en del av det...jepp, opp i nesa mi. Så klart. Fra inni munnen. Jeg kjenner at jeg får lettere panikk mens jeg svelger unna så godt jeg kan og ser for meg at det kommer til å renne sæd ut av nesa mi når jeg reiser meg opp. Ettersom jeg ligger i den vinkelen jeg ligger så er det ikke bare, bare å spytte ut pikken heller, så jeg blir nå bare liggende og kjempe for å puste mens sæden legger seg som lim i nesekanalen. 

Men så er det til slutt over. Charming trekker pikken sin ut av gapet mitt og jeg reiser meg prøvende opp. Jeg kjenner det lukter sperm inni nesa mi og kan smake det bakerst i halsen. Men jeg får i det minste puste, tenker jeg lettet.

Charming legger seg fornøyd og to minutter etter snorker han trygt. Jeg ligger våken en stund og kjenner på smaken av sæd bakerst i munnen og tenker at jaja, det er jo ikke det rareste jeg har hatt oppi nesa! 

Hva er det merkeligste du har hatt i nesa?

--Isis--

onsdag 27. juli 2011

Working on it...

Det måtte komme en dag. Jeg vet det har ligget i lufta en stund, men jeg har ignorert det. Ikke orket å ta fatt i problemene. Det er de samme kranglene vi alltid har hatt, men nå som det har vært ferie toppet det seg. Klassisk. Krangler og diskusjoner på ferietur. Irritasjon over den andre som ikke kan skjerpe seg. Fortvilelse over seg selv og sin manglende evne til å se gjennom fingrene på ting. Det er jo ferie. Husk at du har gledet deg til ferie helt siden vinteren. Må ikke ødelegge alt nå. 

Men så klarte jeg ikke la være. Hva har skjedd med meg? Hvorfor har jeg blitt et snerpete, masete hespetre av ei kjærring? Skulle tro jeg var tjue år eldre enn det jeg er. Uptight er hva jeg er. Streng. Prøver å kontrollere samboeren. Kjører meg fast i mitt evigvarende oppførselsmønster. Gjør ting som samboeren hater, og derfor klarer ikke han heller forandre seg når han ikke ser forandring hos meg. Jeg vet jo selv hva jeg har å jobbe med. Vet hvilke ting som er lettest å begynne med. Derfor skriver jeg litt om det. For å minne meg selv litt på at jeg skal gjøre prøve å gjøre forandringer i tiden framover.

Vi satte oss nemlig ned og hadde "the talk". Jeg følte at jeg var med i en film. At det ikke var virkelig. Plutselig måtte vi bli enige om at "we need to talk". Vi gjør aldri slik. Så at vi satt og snakket om hvordan vi i praksis skulle gjennomført et brudd, var bare surrealistisk ut av en annen verden. Jeg hadde så dårlig samvittighet for at jeg har tenkt igjennom det så mange ganger før. Men jeg er ikke klar for å gjøre det slutt nå. Vi ble enige om å gjøre en innsats begge to for å forbedre forholdet. Så nå skal det jobbes med. 




We're working on it. Wish us luck. 



♥ Venus  


tirsdag 26. juli 2011

Treningsglede

Jeg trener nesten daglig. Og noen ganger spør jeg Charming om han vil være med. Det hender han sier ja. Det er så sjelden at jeg tviler på at det har noen effekt. Men jeg elsker at han blir med likevel. Han er i utrolig dårlig form og gjennomfører sjelden en hel økt. Men jeg kjenner håpet stige i meg likevel og prøver å oppmuntre hver svettedråpe.

Søndag var en sånn dag. Han sa ja, og jeg ventet og ventet på en anledning. Da barna var lagt og vi hadde kvelden for oss selv orket jeg ikke vente mer. Han var nok ikke så voldsomt glad for at jeg var så ivrig, men han dro seg med allikevel. Han flirte og tullet under oppvarmingen. Gjorde narr av meg og gjorde ting litt på måfå. Men jeg bare smilte. Så lenge han ble varm så kunne han le så mye han ville av det jeg gjorde. Det betydde bare så mye at han ville være med å trene!

Det var en heftig økt, med vanskelige og tunge øvelser. Men han gjennomførte. Nesten ihvertfall. Del 2 var så tøff at han ble kvalm. Det ble visst for mye for den sarte kjæresten min, så da gav han seg. Jeg prøvde å erte med at han var i for dårlig form og oppmuntre til å gjennomføre, bare ta den tiden han trengte, men det falt visst ikke i god jord.

Jeg tror ikke han liker å innrømme hvor dårlig form han er i. Det er lettere å skylde på vondter og store måltider. Hihi. Mannfolk.

Anyways. Jeg ble helt psyched og gira etter økta. Så da vi skulle legge oss var jeg ikke det spor trøtt. Jeg var bare veldig glad. Og veldig kåt. Og etter å ha fornærmet min kjære Charming med å fortelle han at han var i dårlig form følte jeg at jeg måtte gjøre det godt igjen. Vel, jeg følte i det minste at jeg hadde sjansen. (Akkurat som om jeg ville gjort noe jeg ikke hadde lyst til...haha!)

Han var visst kåt han også.

Det var jo det jeg sa! Man blir kåt etter trening! Han har prøvd å benekte det før...

Da jeg kom inn på soverommet iført kun en oppkneppet kort shorts og åpen jakke hørte jeg et gisp fra sengen der han lå og ventet. Jeg smilte lurt inni meg.
- Jeg kan jo ikke motstå deg når du kommer inn sånn!
- Hvordan da? Jeg kommer jo alltid inn på samme måten. Gående...
Jeg flirte inni meg og strakk meg etter "redskapskurven" vi har oppå skapet (vekk fra nysgjerrige barn). Jeg så han krympet seg og ble nervøs. Men jeg hørte forventningen i stemmen hans også.

Jeg tok bare ut to enkle ting. Ylang Ylang-olje (du vet...ylang ylang bedrer blodsirkulasjonen...) og en liten vibrator.

Så satte jeg meg mellom bena hans. Jeg gned håndflatene med olje og tok pikken hans i hendene mine. Den var allerede hard. Det føles så godt å ha en pikk mellom hendene. Kjenne alle konturene. Leke med alle buene. Det føles så godt å la hendene gli over en glatt, varm overflate.

Jeg elsker pikken til Charming. Den er egentlig litt for stor for meg. Det kan være riktig smertefullt å knulle den. Men jeg elsker å se på den. Jeg elsker å ta på den. Og jeg elsker å slikke på den. Den har perfekt form. Rett og strak. Og hodet fyller munnen min akkurat så mye at jeg føler jeg nyter en softis når jeg stryker leppene over. Jeg elsker softis.

Men denne kvelden bare stryker jeg på den med hendene. Stryker og gnir. Runker og klemmer bestemt, men forsiktig. Etter en stund tar jeg fram vibratoren. Jeg satt den på halv vibrering og begynte å stryke den forsiktig rundt pikken. Rundt hodet, rundt roten. Rundt ballene. Jeg lekte meg. Runket han med hele vibratorens lengde mot pikken hans...foran, bak, på sidene. Jeg gned han med hendene mens jeg la vibratoren forsiktig mot ballene hans. Hele tiden lyttet jeg til reaksjonene hans. Så førte jeg vibratoren ned under ballene. Mot scrotum, det lille området mellom ballene og analåpningen. Der lot jeg den vibrere en stund mens jeg fremdeles strøk og gned pikken hans med oljete hender. Så førte jeg vibratoren noen ganger over analåpningen hans og kjente på hele Charming at han var klar for litt mer.

Merkelig det der. Han virkelig elsker at jeg leker med analåpningen hans. De fleste menn jeg har møtt elsker det så fort de tør prøve det. Rart det skal være så "umandig", når det helt tydelig er noe de fleste menn nyter nesten mer enn en god sugejobb!

Så endret jeg vinkel på vibratoren, slik at spissen pekte inn mot analåpningen. Hele tiden lekte jeg med pikken og ballene med den andre hånden. Han var klar. Så klar at han selv dyttet seg nedover vibratoren. Han stønnet. Jeg stirret facinert. Jeg elsker at han er kåt. Jeg elsker at han er skikkelig kåt, så kåt som dette er det ikke ofte jeg får se ham, selv om det har vært oftere i det siste. Han dyttet seg ned enda en gang og stønnet. Jeg dyttet imot og kjente vibratoren gli inn litt og litt. For hver cm slappet han enda mer av i kroppen og stønnene ble dypere og tyngre. Den andre hånden jobbet fremdeles med pikken og nå greide jeg ikke lenge holde meg fra å prøve å slikke på den. Bare et lite slikk. Oljen smakte litt bittert, men jeg kunne ikke brydd meg mindre da jeg merket reaksjonen i kroppen til Charming. Vibratoren var nå nesten helt inne ved skaftet og jeg satte opp farten på vibrasjonene mens jeg forsynte meg grådig av pikken hans med munnen.

Kjente muskler strammet seg...han var på vei til å komme. Kåtheten lå som et teppe i hele rommet og jeg kjente at jeg pustet dypt selv. Jeg dyttet på vibratoren. Fram og tilbake. Små jukk. Dype slikk med munnen. Tungen som leker over hodet, rundt hodet. Lepper som sluker skaftet. En hånd som runker roten og nederst på skaftet.

Det ristet i hele kroppen da han kom. Jeg pustet og slikket og svelget omhverandre. Og slapp opp grepet på vibratoren så den gled ut av seg selv.

Etterpå lå han stille. Trøtt. Ferdig. Fornøyd.

Men jeg fortsatte og leke meg med pikken. Den var fremdeles så utrolig hard. Og deilig. Og stor og perfekt. Og hendene mine var så glatte av all oljen. Jeg greide bare ikke stoppe. Så jeg fortsatte forsiktig. Tenkte jeg kunne holde på til den gikk ned av seg selv.

Jeg kjente på suget i underlivet mens jeg ventet på at den skulle bli mykere i hendene mine. Jeg hadde så lyst til å sette meg på den. Kjenne den trenge inn i meg. Misbruke den - bare litt. Nå, mens den enda var stiv. Det var nesten så jeg siklet. Jeg bet meg i leppen og stirret facinert på pikken hans. Den var like stiv. Ingen forandring. Så deilig. Så fristende.

-Kan jeg få lov til å leke litt med den? Bare litt. Mens den er hard. Jeg har så lyst til å sitte på den....du kan bare sove du...

Charming var i sovemodus, men han smilte likevel. Så klart jeg fikk lov.

Jeg greide ikke motstå å kjenne den litt i munnen før jeg lot meg selv gli ned på den. Det var så godt! Det kjentes nesten som første gang. (Vel, det føltes slik man tror det skal føles første gang...at første gang stort sett alltid er en stor skuffelse er en annen sak) Ettersom han allerede var ferdig tok jeg meg tid til å bare nyte pikken hans i meg på min egen måte. Uten å bry meg om at jeg skulle se sexy ut og uten å tenke på hans nytelse. Jeg konsentrerte meg om meg selv og følelsen av å sitte på en stor, hard pikk. Jeg visste jeg misbrukte ham litt, og jeg kjente det tente meg enda litt mer...

-Du skjelver
Charming sov visst ikke likevel. Jeg nikket med øynene lukket. Det strålte deilig i hele kroppen min. Orgasmen bygde seg opp og jeg konsentrerte meg kun om min egen nytelse. Deilig. Det overrasket meg at det ikke virket som om pikken hans ble noe mykere. Den stod som en påle hele tiden. Og jeg tenkte å utnytte hvert sekund av det.

Etter at orgasmen hadde bølget over meg var jeg klar for en til, så jeg ble bare sittende og fortsette.
- Du får bare si ifra om du synes det er plagsomt. Dette er bare så utrolig deilig akkurat nå.
Han smilte med øynene lukket. Jeg tolket det som "ingen fare" og gned meg fram til et par orgasmer til.
- Hvorfor går den ikke ned?
- Second erection.
Nummer to? Når ble det nummer to? Den var jo aldri noen pause imellom!

Plutselig tok han tak i hoftene mine og knullet meg med mer entusiasme. Han var visst kåt igjen.

Også nå som jeg var ferdig...

Jeg gikk av. Her i gården er det dårlig med prevensjon, så det gjelder å være forsiktig. Han grep rundt pikken sin og runket. Hey! Er ikke dette min kveld? Jeg dyttet han unna og tok ham i munnen. Jeg tenkte å leke litt, men plutselig kom han før jeg rakk reagere og da var det han som dyttet meg vekk.

Jeg gliste, han sukket fornøyd og begge sov godt hele natta.

Hmmm....jeg tror jeg fortsetter å invitere han til å trene, jeg...

--Isis--

søndag 24. juli 2011

Sliten og tung.

I dag er det strålende sol ute. Varmt og sommerlig. Vi skal på stranden og grille og prøve å kose oss. Prøve å ikke tenke.

Jeg og Charming er uenige. Han vil lære mest mulig om gjerningsmannen bak terroraksjonen. Jeg vil helst glemme navnet hans. Det gjør meg syk at folk leser det han har skrevet. Ser for meg at han sitter å jubler inni seg fordi han er blitt så kjent. Ser på seg selv som en slags grotesk martyr og seierherre. Folk er plutselig kjempeinteressert i alt han står for. For å bli kjent med ham. For å få svar på alle spørsmålene som følger i kjølvannet av dette. Det er forståelig. Men for meg er det for tidlig. Han fortjener ikke denne oppmerksomheten! Hva annet enn en grotesk nyskjerrighet er det som får folk til å rote i dagbøkene hans? Jeg klarer ikke helt forstå det. Jeg vil ikke fokusere på ham.

Jeg er sliten. Utrolig sliten. Tung i kroppen. Tåkete i hodet. Jeg sov dårlig i natt. Tankene bare surrer og flyr. Jeg prøvde å styre tankene på mer kjente temaer, men jeg blir sliten av det også.

I dag har jeg bare lyst til å sitte på sofaen og tygge. Dytte i meg usunn mat og godteri.

Kanskje i kveld. For nå er det stranda først.

Jeg har trent meg selv istykker. Det føles ihvertfall sånn. Det verker i hele kroppen. Men det var det eneste som hjalp. Som fjernet tankene og følelsene rundt alle de grusomme bildene på TV. Alle de fryktelige og rørende historiene. Alle bloggene. Alle fortellingene som høres ut som mareritt. Uvirkelige. Tenk å svømme for livet. Tenk å løpe fra en fremmed, rabiat mann som prøver å drepe deg? Tenk å gjemme seg, nesten ikke våge puste. Klynge seg til mobiltelefonen. Håpe at den ikke lager for mye lyd.

Jeg tenker slike tanker hele tiden. Setter meg inn i noe som for meg er en fantasihistorie, men som for så mange var virkelighet. Det er umulig å forstå.

Jeg var alene i går kveld. Det var på et vis deilig. Jeg fikk sørge på min egen måte. Danse naken. Kjenne svetten piple og bli sliten i kroppen. Synge triste sanger. Det er så lenge siden jeg sang. Men stemmen virker på forundelig vis enda. Se en litt for munter film i håp om å bli distrahert. Istedet ble filmen ødelagt.

Så la jeg meg. Og greide ikke sovne før Charming kom hjem. Tankene surret så høyt at jeg er sikker på at han hørte susingen fra dem før han kom inn på soverommet.

Han begynte å massere meg i hodebunnen. Nedover nakken. Det hjalp. Lydene fra min egen stønning overdøvet lyden av tankene mine. Jeg sugde Charming. I takknemlighet. I kjedsomhet. I desperasjon etter noe som kunne distrahere hodet mitt. Tok meg god tid. Eksperimenterte. Helt til han fikk tidenes orgasme.

Så sovnet han og jeg var alene igjen.

Jeg sovnet til slutt. Jeg sov urolig og våknet hele tiden med en følelse av å ikke ha sovet. Urolige tanker. Urolige drømmer som jeg ikke husker.

Jeg fikk sove utover formiddagen. Men til slutt måtte jeg stå opp og face dagen. Stod opp til tåke og grått vær og en kropp så stiv og vond at jeg nesten ikke kunne gå.

Men så kom sola. Og kroppen kjennes ikke like vond. Og vi skal kose oss.

Vi SKAL kose oss.

Livet går videre.

--Isis--

lørdag 23. juli 2011

22. juli. 2011. Terror og kjærlighet. Sammen om sorgen.

Det er en bølge av sjokk og sorg som nå skyller innover landet vårt. Alle er berørt på ett eller annet vis. Ufattelig. Så ufattelig at det er smertefullt å vri tankene sine rundt det som er skjedd. Nesten 100 døde. Slaktet ned. Kaldt blod. Så kaldt.

Vårt trygge land har blitt vist hva som skjer i ytterkanten av hat. Når hatet er så stort at man ikke lenger tenker klart. Man legger bort sin menneskelighet og lar hatet spise all medmenneskelighet. Et liv har ikke lenger noen verdi i et så forkvaklet sinn.

Det er ufattelig at det er sant.

Så hva skal vi gjøre? Skal vi bruke energi på å hate denne mannen? Se på bilder av ham og snakke sammen om hvor onde øyne han har? Skal vi analysere alt han har skrevet på diverse forum og finne ut av hva slags menneske han er? Skal vi skrive hans navn inn i våre hjerter med hat og forbanne den dagen han ble født?

Hva godt vil det gjøre?

Jeg vil heller oppfordre til å snu fokuset mot alle ofrene. Alle familiene. Hvorfor skal vi lære oss navnet på en mann som tror han er gud med gevær? Bruk heller deres fantastiske hjerner til å lære dere navnene til alle de døde! Husk dem med kjærlighet. Hvem var de som døde? Hva slags mennesker var de? Hva stod de for? Hva elsket de å gjøre? Gjør det de elsket for å minnes, med kjærlighet. Finn ut hvor gamle de var og hvem som var glad i dem.

Husk dem. Alle sammen.

Glem gjerningsmannen. Ikke gjerningen. Men mannen. Han har ikke gjort noe som fortjener oppmerksomhet. Slett alle bilder av ham.

Sett opp bilder av de døde, de skadde, de modige, de sterke, de som hjalp og de som elsket. Steng hat ute fra livene deres. Husk denne dagen med sorg, men sørg for at det er bildet av hjelpsomhet og kjærlighet som først kommer opp på netthinnen deres. En sterk statsminister. En modig båteier som hjelper redde ungdommer ut av vannet. En stresset kirurg som redder liv. En bekymret mor. En gråtende far. Alle de unge, modige, sterke som kom seg vekk men som må leve med traumene. Husk alle disse. Og enda flere.

Husk et land som samles i sorg og se hvor mange fantastiske mennesker du kjenner. Mennesker som vil hjelpe. Mennesker som ønsker godt. Se hvor vakker verden er på tross av det grusomme som er hendt.

Mennesker fra deres beste side i deres mørkeste øyeblikk.

Hold rundt hverandre. Gråt sammen. Men husk å le også.

I slike øyeblikk senker tiden farten. Det er nesten så tiden stopper. Den går så sakte videre at du nesten ikke merker det. Men plutselig. Plutselig er det hverdag igjen. Husk da det som er verdt å huskes. De som fortjener å minnes.



Gudinnene

onsdag 20. juli 2011

Drømmedate



Tenk å kle seg i treningsklær, slenge seg på sykkelen og dra for å spise. Eller på kino. Eller noe stillesittende og casual.

For så å lete etter de bratteste bakkene i Trondheim. Sykle, hoie og oppmuntre hverandre til å klare hver eneste bakke. Stoppe for å puste. Og kysse. Små svette kyss under hjelmen. Smile til hverandre med strålende øyne mens man hiver etter pusten. Kjenne på sola. Kveldssola som bare er akkurat varm nok til å være behagelig.

Tenk å sykle til et vann. En dam kanskje. Eller et tjern. Kaste seg i vannet nakne og kjenne vannet avkjøle kroppen og skylle bort svetten. Sprute, bare for å høre latter. Ligge på gresset, eller kanskje på et svaberg. Få igjen pusten. Kjenne at kroppen er kåt og klar for noe mer. Snakke om filmen. Og om barna. Og om trening og sykkelturen. Snakke om sex.

Tenk å kjenne myke kyss. Myke kyss på innsiden av lårene. Og en tunge i det glatte, våte. Tenk å kjenne kveldsluften mot kroppen mens den vrir seg i nytelse.

Tenk å lent mot et tre. Stjerten i været og en hånd rundt halsen. Tenk å bli snudd rundt, kjenne barken mot ryggen og løfte et ben for å krølle det rundt en definert sixpack. Tenk å se øyne lyse av kåtskap. Tenk å vite at det lyser av dine.

Tenk å svømme en runde i dammen, ved siden av mannen hvis sæd nå vaskes bort fra ditt underliv. Tenk å le høyt. Tenk å kaste seg på sykkelen og trille hjem. Legge seg på tvers av dobbelsenga og smile hele natten i søvne.

Alternativ slutt for romantikere:
Tenk å svømme en runde i dammen, ved siden av mannen hvis sæd nå vaskes bort fra ditt underliv. Tenk å le høyt. Tenk å kaste seg på sykkelen og trille hjem. Tenk å pusse tenner sammen. Se skummet dryppe fra din kjæres munn som en hund med rabies mens du selv klemmer kviser foran speilet. Tenk å legge seg under en kjølig dyne, kjenne en hånd famle etter din og sovne mens du tenker at denne kvelden gir deg god sexsamvittighet helt ut neste uke.


--Isis--

mandag 18. juli 2011

Relationship How To: Dramaqueen 101

Det har vært småkluss i forholdet som dere prøver å reparere. Nå skal dere på date for første gang på you-don't-know-when. Typen din har tatt initiativet. Han har fått en avtale med sin mor om å komme som barnevakt fra langvekkistan og bruker pengene han fikk til bursdagen sin på en date med deg istedet for å kjøpe seg en ny teknisk duppeditt. Du på din side smiler og gleder deg helt til dagen plutselig er der. Da greier du ikke vri hodet ditt rundt tanken og det eneste du tenker på er at du håper du slipper å ha sex.

Kle deg halvhjertet i pene klær, og se ut som du prøver å smile. Er jeg så fin nå at han får lyst til å ha sex med meg? Se at han også pynter seg. Tenk at kroppen hans ikke er som den var og irritér deg over holdningen i ryggen. Litt styrketrening ville fikset det der in no-time. Hvorfor vil han ikke trene? Er du ikke verd å se bra ut for? Ekte dårlig samvittighet for at gleden ikke tyter ut av ørene dine gir en perfekt liten touch. Hva skal dere prate om?

Programmet for daten er middag og kino. Han tar deg med til sin yndlingsresturant og betaler både middag og dessert med bursdagspengene sine. Du spiser og koser deg. Han spiser og koser seg. Du innleder en lang samtale om ting og tang som du tenker på - selv om du vet han synes det er ubehagelig å snakke om. Det er en test, så klart. Han liker det ikke, og dere blir ikke enige. Men du synes diskusjonen er underholdende likevel. Det hindrer deg ikke i å bli tankefull på bakgrunn av svarene hans - er han egentlig mannen for deg?

Du vet han vet du tenker det. Og du vet det gjør ham trist. Du tenker det likevel, men smiler samtidig.

Så er det kino. Dere står i kinokiosken og plukker smågodt når han ikke helt greier mer og bryter ut i fortvilelse at han gjør så godt han kan for at du og barna skal ha det så godt som mulig. Han elsker dere. Du rødmer ikke helt kledelig, snur deg og forteller at han så absolutt er perfekt som familiefar. Og du mener det. Inni deg tenker du at du skulle ønske han elsket seg selv litt også. Kanskje det ville bidratt til at han tok mer vare på seg selv. Men på en annen side kanskje ikke. Så du sier ingenting om det. Nesten ihvertfall.

Kinoen har startet og du er travelt opptatt med å stappe trynet fullt av godteri. Dette er en deilig fridag, du er vanligvis sunn i matveien og trener mye. Du vet du ser bra ut og tåler å skeie ut. Ved siden av deg sitter en kjæreste som nesten ikke tør røre posen sin. Du vet ikke om du skal ha dårlig samvittighet for å ha pekt ut for typen at han ikke ser optimal ut, eller om du skal være glad for at han er mer "bevisst". Selv om du vet det er en påtvunget bevissthet.

En hånd famler etter din og holder den så godt fast at det nesten gjør vondt. Du vet det ikke er på grunn av filmen, selv om den er spennende nok. Det er koselig, nesten litt barnslig, og trist. Trist fordi du kan kjenne kampen som raser inni kjæresten din.

- Kanskje vi kan trene sammen før jobb til høsten? Når barnehagen starter igjen...?
Kjæresten din har snudd hodet og hvisker deg i øret mens han klemmer hånden din ekstra hardt. Du smiler til ham og vet hvordan øynene hans stirrer intenst på tross av at han har stygge 3D-briller på.

Etter filmen er hånden din passelig mør, og Kjæresten din er noe roligere.
- Tror du ikke det er en god idé, da? Høres det ikke bra ut?
Han vil du skal være glad for at han sier seg villig til å trene. Du er det. Men du vet det er falskt. Han hater å trene.

-Joda, det høres bra ut for meg.

Kjør hjem i stillhet. Gå og legg dere. Sovne uten sex.

Charming sier at alt kommer an på innstillingen. Jeg tror ham.

--Isis--